De la un doctor pentru pacienti

Acum 27 de ani, când intram în operaţie, primeam mănuşi chirurgicale din cauciuc gros, cu două numere mai mari decât mâna mea. Acum, în locul mănuşilor groase şi mari, primesc mănuşi excesiv de subţiri care se rup de două-trei ori într-o intervenţie. Atunci era rău, dar nici acum nu-i bine. Un profesor a sintetizat situaţia după cum urmează: „sistemul medical s-a schimbat extrem de mult, dar n-a ieşit nimic, fir-ar să fie…”

Scrisoarea domnului doctor chiar merita citita de catre toti pacientii (fosti, actuali sau posibili)

Published in: on februarie 19, 2009 at 17:35  Comments (8)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/02/19/de-la-un-doctor-pentru-pacienti/trackback/

RSS feed for comments on this post.

8 comentariiLasă un comentariu

  1. au si ei dreptatea lor, ce mai!

  2. si inca ce dreptate!!!! in orice caz, pentru o judecata trebuie sa fie mereu ascultate ambele parti 🙂

  3. da. am citit-o şi eu…

    trist

  4. greenule, inca nu-i asa de trist cat mai sunt oameni care sa ne traga de maneca

  5. şi noi continuăm să credem că se întâmplă excat ca-n filme….DA DE UNDE ?!
    PUP O FATĂ DE DEPARTE !

  6. poate la un moment dat o sa fie si la noi ca-n filme 🙂 pup sufletul cald

  7. De aia am renuntat eu la facutatea de medicina dupa 2 ani ce i-am petrecut pe bancile ei… si nu-mi pare rau!

  8. eu am in familie 3 medici. sunt de partea lor!


Lasă un comentariu