Iar leapsa

Azi m-am oglindit la Darael.

Sunt … oare?

As vrea … sa ma duc acasa

Pastrez … cativa oameni dragi sufletului meu

Mi-as fi dorit … mai mult curaj

Nu imi place … minciuna

Ma tem de… ipocriti

Aud … mult mai multe decat as vrea

Imi pare rau … oh, de prea multe lucruri.

Imi plac …oamenii cu tot ceea ce sunt ei

Nu sunt … sociabila

Dansez… in vis, mereu imbracata in rochii rosii

Cant … doar in soapta

Niciodata … e un cuvant neomenesc

Rar … plang

Plang cand privesc … filmele gen poveste cu final fericit

Nu imi place de mine pentru ca … mie imi place de mine!

Sunt confuz … cand oamenii spun ceea ce nu cred cu adevarat

Am nevoie de … oameni

Ar trebui … Ne-ar trebui o mie de ani sa recladim
ce-am sfaramat aseara cu despartirea noastra;
si nici atunci nu-i sigur c-am mai putea sa fim
eu-creanga ta de aur , tu-frunza mea albastra. (asta mi-a venit in minte )

Lepsuiesc pe breton, care n-a vrut sa se joace de-a moartea, pe minos, punga bej, puck, tomata si pe treispe

Published in: on februarie 9, 2009 at 14:31  Comments (11)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/02/09/iar-leapsa/trackback/

RSS feed for comments on this post.

11 comentariiLasă un comentariu

  1. Breton se executa imediat, mai ales ca azi, la prima ora cand si-a verificat blogul, a fost prezent la Did pe blog apoi i-a trimis e-mail dupa cum era cerinta! Ba chiar ti-am scris si la Did pe blog…Acuma fug sa ma fac leapsa asta.:) Si, mormaind pentru sine: auzi, domnule, sa fiu acuzat pe nedrept.:P

  2. 🙂 ce breton cuminte! multumesc

  3. Daca nu scriam deja raspunsurile, as fi luat leapsa de la tine…. chiar daca nu eram pe lista 😉

  4. 🙂 multumesc

  5. :-s Intrebari, intrebari, continuari si curiozitati. 😛
    O fac.

  6. multumesc! abia astept sa te citesc

  7. ce inseamna „acasa”?

  8. acasa inseamna in Romania, in orasul meu natal. Acum eu stau in Italia, unde nu ma consider acasa 🙂

  9. luata, se executa

  10. multam 🙂

  11. […] la Doru si Lollitta o leapsa cu inceputuri la care trebuie sa adaug […]


Lasă un comentariu