În sfârșit acasă

Cu jumătate de dioptrie sub nivelul optim de vedere, ocupată până peste cap cu amenajări, serviciu și plata utilităților, în mijlocul unei toamne mai dulci ca un fagure și care miroase îmbătător a struguri copți, mă plimb seară de seară absorbind prin toți porii miresmele orașului meu natal. În sfârșit am ajuns acasă.

Partea cea mai frumoasă a faptului că am zidurile mele este că mă simt îndreptățită să îmi cumpăr tablouri pentru ele.

Se termină aici blogul acesta. Nu mai sunt departe. M-am întors acolo unde îmi doream și unde nu mai speram să ajung. Am reînceput să trăiesc.

 

Published in: on Septembrie 15, 2011 at 20:51  Comments (25)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2011/09/15/in-sfarsit-acasa/trackback/

RSS feed for comments on this post.

25 comentariiLasă un comentariu

  1. O stea din lumea virtuala………..

  2. Foarte frumos.Ma bucur pentru tine.Numai bine iti doresc

  3. @eu-lasa, lasa, ca imi creste mie si steaua reala 😉
    @delaskela- multumesc frumos. Sa fie si bine in cele din urma!

  4. Iti faci alt blog, deci ?

  5. De ce sfarsit?…

  6. @Marius-nu-mi fac alt blog.
    @Lamb- pentru ca lucrurile despre care scriam, pe care le visam, acum chiar le fac. In felul acesta nu mai simt nevoia sa mai scriu despre. Nu inchid blogul asta. Doar ca nu o sa mai scriu aici

  7. „E ca şi cum ai asculta jazz.” Poate mai „uiti”, din cand in cand, fereastra deschisa 🙂

  8. felicitari pentru decizie. (cred)

  9. Lollit, cred că pauzele sunt bune şi mai puţin categorice…dar, tu ştii cel mai bine dacă-ţi mai trebuie cuvinte în frezul ăsta bordo! 🙂

  10. pai, pe unde-ai calatorit, doamna?
    si…chiar e atat de bine acolo incat numesti acel loc „acasa”??

  11. am calatorit prin Roma. si numesc acel loc acasa pentru ca deocamdata e singurul loc in care am o casa a mea….

  12. spui ca ai inceput sa traiesti si termini cu blogul de parca..

  13. N-am priceput daca acel „acasa” e Roma ori e altundeva….

  14. Zamo, blogul imi tinea loc de viețuire, la un moment dat…
    Neveu01, acel „acasa” înseamnă România. A însemnat mai multe orașe pe rând… acum locația e București

  15. Nu pricep ce te poate lega de acele locuri pe care le numnesti Romania.
    Cred ca vei regreta, am mai vazut cazuri.
    Oricum, iti doresc re-acomodare rapida si curaj mult ca sa induri mizeriile.

  16. multumesc 🙂 dupa aproape un an de cand am revenit, cred ca se poate numi ca m-am reacomodat in mare parte.
    nu ma leaga nimic in mod special de aceste locuri… doar niste amintiri. cred ca dupa multe perioade petrecute prin tot felul de locuri e bine ca am un loc pe care sa il numesc acasa, unde sa ma pot reintoarce. chiar daca acum se intampla cam o data pe luna. locul acela exista, este casa mea si imi da un sentiment de siguranta orice as face. cum s-ar zice, „am spatele asigurat”

  17. Evident, amintirile sunt trecut, a trai in preajma lor e automutilare a sufletului si trupului.
    Tanara doamna, te sfatuiesc sa traiesti doar in prezent si in viitor. Doar in aceste doua si nu lasa nicio clipa sa-ti fie sfasiata de gustul amar or dulce al trecutului; nu te-ajuta cu nimic.
    Spatele se asigura doar din prezent nu din amintiri.
    Vinde si muta-te cat mai departe de amintiri!

    Iarta-ma te rog pentru vorbele de mai sus dar as vrea sa-ti vad sensibilitatea arsa pe altarul bucuriei si rasului nu al melancoliei.

  18. Draga doamna, ai mare dreptate… de aceea nici nu stau acasa si migrez in continuare prin alte parti… din nefericire localitatea natala mi-a „ramas mica”. totusi linistea care ma cuprinde acolo inca nu am gasit-o prin alte parti

  19. Nu stiu cata dreptate am, am vorbit „din experienta”:)
    Haha, probabil nu trebuia sa ma fi adresat cu „doamna”; ar fi fost mai potrivit, domnisoara sau domnule?
    ..

    Stiu ca linstea e adusa de stabilitate.
    Emotionala si materiala.
    Sa cred ca ai gasit aceasta comoara in Bucuresti?
    Ai primit vreo mostenire sau ai lovit potul cel mare de la loterie?
    Ca la capitolul emotii nu vreau sa rascolesc nimic; parol;)

    PS
    Nu-s deloc doamna, n-am fost vreodata si …sper sa raman mascul pana mor, chiar daca sunt urat ca-n poza;)

  20. :)) sper sa nu te fi ofensat cu „doamna”. dar cum linkul de la nume m-a dus la Julia am facut o asociere mai mult decat automata.
    n-am gasit comoara materiala nicaieri. ma entuziasmeaza noul si provocarea de a invata. aceasta este singura comoara dupa care alerg si pe care pana de curand am gasit-o in Bucuresti

  21. Hahaha, asta e foarte comic:)))
    Asa e, am uitat acel link acolo:)))

    Buna treaba e asta cu invatatul insa se putea face oriunde.
    Ce vrei sa inveti?
    Oricea-r fi, spor la treaba!

  22. in ultima vreme m-am reorientat spre stiintele exacte: economie, management, acum caut un curs de marketing 🙂
    multumesc de urare. spor si tie, orice ei face

  23. Felicitari pentru spiritul practic, daca te ajuta si fizicul (poza de avatar iti apartine?) vei ajunge departe cu marketingul si cu skill-urile de management.
    Pe urma ar mai fi…sa stapanesti 2-3 limbi de circulatie universala (engleza, araba, chineza, rusa, spaniola ?) si sa uiti „bloagele” cu amintiri;)

    Multam de urari, fata buna!

  24. engleza, franceza si italiana. chineza am incercat-o odata cand eram prea tanara si nu am avut rabdarea necesara pentru a o aprofunda. buna sugestia cu spaniola, multumesc.
    poza de la avatar nu imi apartine. pe vremea cand am deschis blogul aveam o fobie acuta de a fi recunoscuta… mai tarziu am legat blogul de pagina de facebook.
    noapte lina si zile senine!
    multumesc de conversatie 🙂

  25. Placerea a fost de partea mea sa te cunsosc si sa te „aud”.

    Nu te gasesc pe feisbuc, tanara domnisoara; is prea multe lollitte pe -acolo:((
    M-ajuti?
    Multumesc.


Lasă un răspuns

