Marea, dragostea mea

Pentru că anul acesta am ajuns nesperat de devreme la mare, și-am și stat la soare, cu arsurile de rigoare.
Pentru că în sfârșit aproape că a venit vara și pe strada mea.
Pentru că viața e frumoasă (și nu, n-am fumat nimic, nici alcool n-am în sânge prea mult încât să văd norișori roz).
Vă dăruiesc un colț de frumos.

Published in: on Mai 19, 2011 at 21:44  Comments (5)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2011/05/19/marea-dragostea-mea/trackback/

RSS feed for comments on this post.

5 comentariiLasă un comentariu

  1. Bravo, Hane! Asa te vreau! Concluzia ta e adevarata: viata e frumoasa! Ce bine imi pare ca nu mai fumezi!

  2. ❤ great!

  3. bine, dar.. ce-nseamna „prea mult” alcool? 🙂

  4. Eu inca n-am ajuns dar imi este asa un dor de mare…de abia astept sa vina concediul, apa sa se mai incalzeasca. Marea este singurul motiv pentru care imi place vara.

  5. Intindere de energie primara ce inca alimenteaza imaginea de mult petrecuta. Marea , prima dragoste si totodata un tarm care nu a simtit gustul lacrimilor .


Lasă un răspuns

