Top ten

La invitatia Evergreenei m-am gandit la 10 motive pentru care mi-ar placea sa am o relatie cu mine. Si-au iesit urmatoarele:

-pentru ca pot discuta despre orice, oricand, fara sa resping un punct de vedere diferit, fara sa incerc sa conving neaparat ca parerea mea e cea mai buna si fara sa ma enervez;

-pentru ca imi place sa joc roluri diferite cu aceeasi pasiune: stiu sa fiu si dulce si serioasa si mamoasa si independenta si in multe alte feluri;

-pentru ca nu resping noul, in orice forma ar veni, doar pentru ca e nou. Intai incerc si abia dupa spun daca imi place sau nu;

-pentru ca arat bine si n-am burta;

-pentru ca port ochelari;

-pentru ca-mi place ordinea, dar nu sunt obsedata de ea;

-pentru ca imi place sa ma plimb;

-pentru ca zambesc mult;

-pentru ca imi place sa evoluez;

-pentru ca am incredere in faptul ca, dincolo de orice, oamenii sunt fundamental buni.

P.S. ordinea e aleatorie

Acum, dupa ce le-am insirat, mi-am dat seama ca de fapt sunt lucrurile pe care le caut intr-o relatie. Cred ca se numeste proiectie 😉

Published in: on Aprilie 18, 2011 at 12:13  Comments (3)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2011/04/18/top-ten/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 comentariiLasă un comentariu

  1. :* You rule!

  2. grazie, grazie :*

  3. echilibru – frumos, mi-a placut sa citesc


Lasă un răspuns

