Sclavele modei

N-am avut niciodata o relatie apropiata cu moda. Despre canoanele ei de obicei aflam mult prea tarziu, cand ochii mi se mai intorceau spre extern, in loc sa urmareasca inflexiunile aurii ale melodiilor ce-mi acopera de obicei simturile cand ies in lume (da, sunt una dintre acela persoane care, cu castile in urechi si capul in nori, e foarte posibil sa nu te vada pe strada si sa nu raspunda la salut nici macar cand te opresti in fata ei).

Din cand in cand fac si greseala de a iesi foarte repede din casa, uitandu-mi castile sau chiar telefonul. Si atunci incep sa vad si sa aud. Si dau peste exemplare de genul asta:

Sper doar  ca la peste 60 de ani sa nu ajung sa simt nevoia de a ma imbraca astfel pentru a nu trece neobservata… Da, cam atat are doamna din imagine.

Published in: on Martie 19, 2011 at 18:04  Comments (5)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2011/03/19/sclavele-modei/trackback/

RSS feed for comments on this post.

5 comentariiLasă un comentariu

  1. Eu sper ca la 60 de ani să nu ajung ca doamnele care se vopsesc mov în cap… era o epidemie parcă într-o vreme. 😀

  2. daaaaaaa, cunosc…. numai ca aia cu vopsitul mov prindea cam peste 40, din cate imi aduc eu aminte 🙂

  3. mai bine mov de cat roz, ca sa nu imi arate parul vata de zahar pe par.

  4. hai ca erau mov ca saracele incercau o culoare normala, dar nu prindea:)) eu totusi sper sa nu ajung la 60 de ani sa ma imbrac exclusiv in culori pamantii, pulovere si pantaloni drepti :-s ichh

  5. La cum arata anumite persoane, ajungi sa-ti doresti sa porti si ochelari cit mai fumurii.


Lasă un răspuns

