My love, forever

Published in: on Februarie 3, 2011 at 20:39  Comments (7)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2011/02/03/my-love-forever/trackback/

RSS feed for comments on this post.

7 comentariiLasă un comentariu

  1. […] My love, forever Thu Feb 03, 2011 20:39 pm Filed under: Uncategorized […]

  2. Grozava scula!Sa fie a ta? Cred ca da,pentru ca numai la tine cifrele din fata nu coincid cu cele din spate.Sau mi se pare!?

  3. eu cred ca asta e pentru ca o masina e de dus la shopping si alta e de venit de acolo

  4. M-ai rapus cu raspunsul.Astept, aici, altceva.

  5. si a mea! 🙂

  6. mdah, n-ai pretentii

  7. Mie imi place Alfa Romeo Giulietta. Mi-as dori una albastra automata:)Mai intai trebuie sa imi iau carnetul, si apoi sa fac rost de bani. Am fost la un drive test sambata. E foarte faina masina! In primavara vor aparea si in tara, in varianta automata!


Lasă un răspuns

