dimineata

Azi numai cainii si-au fugarit stapanii afara. Am colindat si eu strazile pustii gonita de cainii gandurilor mele.

Roma e frumoasa fara oameni….

Published in: on Ianuarie 2, 2011 at 12:53  Comments (5)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2011/01/02/dimineata/trackback/

RSS feed for comments on this post.

5 comentariiLasă un comentariu

  1. buna dimineata 🙂

  2. Intr-o zi gandurile tale o sa fie vulturi. Atunci ai sa zbori dincolo de nori fugarita de ei 😀

    Bine ai venit in 2011.

  3. Roma e frumoasa fara oameni: adevar graiesti d-ta.

  4. Buna, daca te intereseaza un link exchange intra pe http://pegas-motorizat.blogspot.com/- Numele cu care vreau sa apar este: P. M. – Ne amuzăm că nu-i impozabil!

  5. Abia astept sa ajung si eu la Roma! Am vazut doar Padova si Milano. Sunt sigura ca Roma e frumoasa cu oameni!


Lasă un răspuns

