Ca da

Sa aveti Craciun frumos voi toti!

update cu brad

Published in: on Decembrie 24, 2010 at 12:51  Comments (8)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2010/12/24/ca-da/trackback/

RSS feed for comments on this post.

8 comentariiLasă un comentariu

  1. […] Ca da Fri Dec 24, 2010 12:51 pm Sa aveti Craciun frumos voi toti! Filed under: de dincolo […]

  2. Un Craciun minunat si frumos sa ai si tu! La Muti Ani!

  3. craciun fericit si tie sau buon natale..:)
    de dimineata cand i-am scris mamei mele un sms fiind prea devreme ptr ora voastra ca s-o trezesc sunand,i-am scris la fel : si-n romana si-n italiana..
    cum e acolo craciunul?
    aici e atat de diferit fata de cel de acasa,uneori am impresia ca e alta sarbatoare..

  4. nu prea stiu sa-ti spun…. eu is mai mult acasa cu gandul. nu-l simt sarbatoare aici

  5. mda..si eu la fel.azi am facut cornulete si negrese ptr ca ma plictiseam..nimeni dar nimeni nu mi-a batut la usa,nu colinde ,nu nmk..

  6. unde e bradutul de anul asta? vreau sa vad!

  7. iaca am pus si bradut 🙂

  8. Aproape ca de revistă. 😀


Lasă un răspuns

