Despre concurs

Am vrut sa povestesc pe indelete despre cele 2 saptamani de concurs la care am participat. despre oamenii cu care am reintrat in contact dupa ce ani de zile nu mai schimbasem o vorba, despre noii amici pe care mi i-am facut pe motivul asta, cu cu care am descoperit ca am ce discuta de nu mai termin.

dar m-am umplut de gust amar cand am vazut cum s-a terminat. si nu numai eu.

in loc de toate acestea, voi publica unul dintre comentariile care nu au fost acceptate de coordonatorii site-ului „minunat”. sper sa-i gustati savoarea

am incercat sa trimit textul de mai jos . L-au omis. Ti-l trimit , incearca tu. Daca nu reusesti, raspandeste-l pe bloguri, pe unde poti, precum comunistii manifestele.

CHIAR ASA! Niste neica nimeni, pusi pe jocul celebru „alba-neagra”, au pus la cale sa sparga (nu o banca,cum va grabiti sa anticipati !) ,  ci ratingul presei electronice.  Tinta =tinerii focosi, gata sa se inroleze in cruciade idealiste. Deci, aleg un premiu cu zorzoane, un regulament ambiguu si asteapta prada. Si sa vezi navala mustelor la miere ! Trimit si la mijloace false (folosite apoi contra celor mai buni, pt. a-i inlatura): permis totul,inclusiv „arme albe”.[???!], vehicule electronice diverse, in clar indicate, de transport a cohortelor de fani. Ce mai!? Circ sadea.

De mirare e ca o hoasca batrana ca mine s-a lasat aburita . Dar, pe cinste, voiam sa incit haitele de splendizi lupani sa muste , sa se bate pt. vanat, sa manuiasca sarja ironica, imprecatia iritanta, jocul verbului in pagina, toate ca  exercitiu social modern.

Si, cand colo…rahat! Acum, jumulit si  cu  laturile-ntre ochi, revin la miile de combatanti umiliti, ca si mine: Ati fost bravi sub un stindard fals. Mi-ati lasat cicatrici serioase si pe mine si pe Hane. Le purtam  mandri, c-au fost facute de voi, redutabile fiare. Pe Hane o blestem s-o chinuie talentul debordant, dar nu pe spatii ca ala cu concursul.

Ati fost grozavi, cruciatii mei fara Ierusalim. Desi nu va stiu la fatza,va admir fara rezerva, indiferent pe cine ati sustinut . Scrasniti  din dinti, dati in impostura care va inconjoara . Si ramaneti razboinicii noului ( virtual, pe care trebuie sa-l asanati).Va iubesc , asa „mucosi” si tafnosi, cum va presupun, dar cu visuri imense . Cat despre morti (….=puneti aici ce v- a suparat) numai de bine!

PS  N-am un blog si nu stiu cum sa-l construiesc tehnic (dati o mana de ajutor?) ca sa ne batem in cutite pe ce idee vreti.

La bataie , fratilor, ca ne mananca leprele!

Published in: on August 25, 2010 at 14:35  Comments (12)  
Tags: , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2010/08/25/despre-concurs/trackback/

RSS feed for comments on this post.

12 comentariiLasă un comentariu

  1. ha!!!! Foarte frumos spus ….mult prea elegant pentru un site de duzina cum s a dovedit a fi …nici nu i mai pomenesc numele ca nu merita!!!! incearca sa l postezi in 2 etape …e posibil sa fie prea lung si de aceea sa nu ti l accepte!

  2. ahhhhh, si apropo….nu ne au sters articolele!

  3. da, cred ca din cauza ca e destul de lung nu a intrat. dar, sincer, e prea frumos ca sa il postez acolo. nu stiu daca merita.
    eu sper sincer sa stearga articolele, ca au facut destui vizitatori din cauza noastra.
    voi ruga toti prietenii care au share-uit linkul sa-l stearga si voi face la fel in blog. mai mult de atat… poate doar o actiune legala. dar nu stiu daca merita efortul

  4. n ar fi rau. eu am trimis un email si celui care detine site ul, Orlando Nicoara, sa vedem el ce parere are …deocamdata nu mi a dat nici un raspuns:)))

  5. […] îmi spune despre rătăciri şi pierderi… Da, ştiu…  Ceva senzaţii amare găsesc la Lollitta… cu iz de trafic electronico-blogheristic. Cred că m-am lecuit de asemenea… alergări […]

  6. Este jenibil. Chiar am fost surprins neplacut de tonul anumitor comentatori si de modul in care anumite persoane au ales sa „sustina”. Stilpi de nisip miscator. Personaje penibile care poarta masti anonime. 😦

  7. Io nu mai cred in d’astea… 😦

  8. Nesimtirea atinge cote maxime. Nu cred ca e cineva care se oftica asa tare ca nu a castigat, cred ca toti suntem de fapt suparati pt felul in care au incercat sa ne prosteasca, ofticati si intrigati cum o MARE SCRIITOARE a unui site no name are atat tupeu si debordeaza de aroganta. E trist ca se mai si declara mare experta cu niste ani buni de experienta in domeniul online ului si PR ului, oare asa merita sa fie tratati niste muritori de rand ca noi ? Cu nesimtire, superioritate si aroganta ? Asta a invatat un PR in 11 ani de munca?! Jigneste i si le vei inchide gura?! Dar…asta ne este Romania, asta este tara in care traim, si asta este tupeul care pe unii i a propulsat in fata, fii nesimtit si ajungi departe, parca e o deviza a romanilor in ultima vreme! Noi avem acces la informatiile despre SANA, stim cine e si stim ce face, nu ne impresioneaza deloc…dezavantajul ei …nu stie nimic despre noi …sa speram ca i vom putea demonstra, in curand, ca nu am fost doar niste vite in marea turma pe care le a potolit rapid. Zi buna sa ai, hane!

  9. eu am primit deocamdata scuze de la domnul Orlando. dar pana nu le vad publicate pe site nu renunt. iar Sana sper ca va suporta consecintele a ceea ce a facut

  10. WAW! Eu n am primit nimic de la nimeni, nici macar nu mi au sters articolul, ce sa mai cer altceva?! Doar ca ma uitam acum pe blogul ei ……fata a fost plecata n Canada pe perioada concursului, evident ca n a avut timp de noi, i au venit dracii la intoarcere si a vrut sa faca un pic pe sefa:))

  11. Buna , Lo ! Inca mai duci razboaie virtuale 🙂
    N-ai obosit ?

  12. au sters articolul verde la vacanta, unde nona postase un comentariu extrem de interesant. se pare ca ea a castigat un concurs la ei, dar nici macar acum nu i au oferit premiul. daca au sters articolul care prezenta concursul, de ce nu sterg si articolele participante la concurs, cum au cerut participantii?


Lasă un răspuns

