sambata cu ploaie

Din cand in cand Roma devine prietenoasa. Ca astazi, cand strazile erau atat de goale de-am putut sa traversez mereu pe rosu. Cand ploua incet si cald, ca sarutarile tale dintr-o alta sambata de care imi e dor.

M-am bucurat de doua flori nebune iesite cine stie cum din asfalt.

Nu stiu de ce, dar m-am gandit ca daca ele au reusit, cumva si eu voi razbi la lumina. In definitiv nu mi-a mai ramas chiar atat de mult de asteptat… doar dorul asta care-mi frange din cand in cand sufletul ma innebuneste. Atunci simt ca doar bratele tale mi-ar putea alina sfarseala.

Published in: on August 14, 2010 at 21:56  Comments (7)  
Tags: , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2010/08/14/sambata-cu-ploaie/trackback/

RSS feed for comments on this post.

7 comentariiLasă un comentariu

  1. […] Sambata cu ploaie Sat Aug 14, 2010 22:56 pm Din cand in cand Roma devine prietenoasa. Ca astazi, cand strazile erau atat de goale de-am putut sa traversez mereu pe rosu. Cand ploua incet si cald, ca sarutarile tale dintr-o alta sambata de care imi e dor. M-am bucurat de doua flori nebune iesite cine stie cum din asfalt. Nu stiu de ce, dar […] […]

  2. ce nu-i spui ma lui direct? suna-l; azi am citit vreo 15 bloguri de fete care bagau la greu compunere la persoana II-a singular : ca unde esti, ca te vreu, ca m-ai suparat, ca te iubesc, chimicale din astea… ba, e simplu : cauta-l pe cordac si spune-i-o : telefon, messenger, mail… vine el si patu’; dar masturbarea asta pe blog nu ti-l tine aproape, nu, deloc

    plm

  3. 🙂 i-am spus, i-am spus. si eu lui, si el mie. distanta, bat-o vina, asta-i problema…

  4. Frumoase flori…ca speranta ta care in curand se va concretiza in realitate 🙂

  5. Ploaie… ce frumos suna numai cuvintul. Ploaie de vara.

  6. rabdare si fara tutun !

  7. Aaah, ce frumoase sunt! Imi ieseam si mie din balcon candva, dar anul asta au renuntat.

    Mai e putin 🙂


Lasă un răspuns

