Cica ma imbogatesc

Daca tot m-am abonat la feed la Hotcity pentru concurs, iaca am primit azi pe mail si horoscopul:

Un bogat om de afaceri va sugereaza sa va petreceti o noapte impreuna pentru 100.000 de euro, doar pentru a-si satisface setea de aventura si noutate. Persoana iubita va sfatuieste sa acceptati targul si sa faceti sex pentru bani, mai ales ca aveti atatea rate de platit si o existenta situata sub semnul Precaritatii.

Si uite cum mi-am inceput eu saptamana razand cu lacrimi. treceti si voi pe-acolo, va garantez ca va veti distra copios.

Published in: on August 9, 2010 at 09:42  Comments (6)  
Tags: , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2010/08/09/cica-ma-imbogatesc/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 comentariiLasă un comentariu

  1. […] Cica ma imbogatesc Mon Aug 09, 2010 10:42 am Daca tot m-am abonat la feed la Hotcity pentru concurs, iaca am primit azi pe mail si horoscopul: Un bogat om de afaceri va sugereaza sa va petreceti o noapte impreuna pentru 100.000 de euro, doar pentru a-si satisface setea de aventura si noutate. Persoana iubita va sfatuieste sa acceptati targul si sa faceti sex […] […]

  2. Hane, numai 100.000???

  3. :)) asa zice horoscopu. da sa stii ca cifra chiar o gasit-o cu semnificatii

  4. Mie nu-mi place! Prezice ca-mi balacesc laptopul in Cola. Prefer Pepsi Twist.

  5. ce noroc pe capu tau! io nu primesc asemenea sugestii! si nici n-as fi asa pretentios, ar merge si-un 10.000! 🙂

  6. depresie, eu zic ca mai bine stai departe de amandoua. sau vrei sa schimbi lapu? 😛
    rebelule, se presupune, foarte teoretic, ca barbatii oricum simt placere. deci ei nu mai au de ce sa mai fie si platiti 😛


Lasă un răspuns

