KK-MAKA

Imnul crizei! Daca tot e imn, facem promovare pe masura

p.s. nu uitati sa intrati la povestea mea. puteti da clic pe link o data pe zi.

Published in: on August 4, 2010 at 19:59  Comments (6)  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2010/08/04/kk-maka/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 comentariiLasă un comentariu

  1. ei da. mi-a cam placut.

  2. si mie. iar shakira noastra face concurenta serioasa celei originale 😉

  3. misto! m-am amuzat copios! 🙂

  4. […] KK-MAKA Wed Aug 04, 2010 20:59 pm Imnul crizei! Daca tot e imn, facem promovare pe masura p.s. nu uitati sa intrati la povestea mea. puteti da clic pe link o data pe zi. Îndosariat la:beautiful, surf pe google […]

  5. este foarte sugestiv videoclipul. pe langa faptul ca este comic, problema este foarte grava, sper ca toti va dati seama de asta. dar am o mica obiectie – in loc ca antenutele( prin suveranul lor felix motanul alias dan voiculescu)sa denigreze si mai mult politicienii care conduc tara ( si el fiind un politician, fiind deci nesimtit – sper ca intelegeti aluzia, doar nu faceti politica ), ar trebui sa lase la o parte mandria prosteasca specifica poporului roman si sa puna osul la bataie sa iesim din criza asta nenorocita…asa ca…in loc sa o frecati la rece si va bateti joc de presedinte si premier( care nici mie nu-mi plac) ar fi bine sa treceti la treaba si gasiti o solutie sa iesim din criza… daca am deranjat pe cineva, va rog adresati-va nemultumirile la adresa mea de mail. va multumesc.

  6. […] KK-MAKA August 20105 comments […]


Lasă un răspuns

