ANUNT

Oameni buni, m-am inscris intr-un concurs pentru o vacanta. Am nevoie de ajutorul vostru ca sa castig. Am povestit o vacanta de-un week-end aici.

Vedeti si voi daca  va place ce-am scris si poate ca va place ideea unei saptamani la mare platita de altii 😉

Concursul a inceput ieri, asa ca puteti participa si voi.

Multumesc pentru ajutor.

Published in: on August 3, 2010 at 08:21  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2010/08/03/anunt-3/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 comentariiLasă un comentariu

  1. Iti doresc sa cistigi! Stii tu… L’Oréal pentru ca meriti!

  2. Multa bafta! Cum sa nu imi placa ideea unei saptamani la mare platita de altii mai ales ca vreau sa plec cu cortul pe acolo dupa 10-15 august! 😀


Lasă un răspuns

