CE-uri

Pup Rusu pentru leapsa, ca de-o saptamana ma chinuiam sa gasesc subiect de scris in blog. Acum ca m-a salvat, iaca raspunsuri:

1. ce imi rupe sufletul

un „vreau sa te tin in brate” spus de la 2000 km distanta

2. ce ma face sa merg mai departe

gandul ca mai am putin si o sa fiu acasa de tot

3. ce ma apasa

distanta, timpul, ceasul biologic, fricile ilogice

4. ce nu vreau sa pierd

oamenii care sunt aproape de sufletul meu, pe mine prea tare in realitate

5 ce cred ca o sa se termine?

acusi-acusi se termina instrainarea mea. asta e de bine

in rest, totul se termina la un moment dat. conteaza ce incepe dupa. conteaza ca eu acum cred ca mai exista inceputuri

Dau mai departe la pitic, la domnu depresat si la ultimul loc.

Published in: on August 2, 2010 at 12:47  Comments (5)  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2010/08/02/ce-uri/trackback/

RSS feed for comments on this post.

5 comentariiLasă un comentariu

  1. aaah, bine-ai rescris 🙂

    la cat mai multe super inceputuri :

  2. Multumesc Lollitta! Iti doresc ca toate dorintele sa ti se indeplineasca!

  3. foarte dragut 😛

  4. […] CE-uri Mon Aug 02, 2010 13:47 pm Pup Rusu pentru leapsa, ca de-o saptamana ma chinuiam sa gasesc subiect de scris in blog. Acum ca m-a salvat, iaca raspunsuri: 1. ce imi rupe sufletul un “vreau sa te tin in brate” spus de la 2000 km distanta 2. ce ma face sa merg mai departe gandul ca mai am putin si o […] […]

  5. Sper să ai oamenii dragi mereu aproape!


Lasă un răspuns

