Ingrediente pentru o dimineata frumoasa

In ordine cronologica:

-un vis a carui ultima imagine imi picteaza pe chip un zambet larg

-o cafea buna langa un camel lung

-vestea ca pentru prima oara in viata am nimerit 4 numere la loto

-un tricou cu dantele langa o pereche de levi’s care imi imbratiseaza nonsalant soldurile

-o pereche de ochi verzi admirativi

-un corn cu dulceata de fructe de padure

-sa-mi dau buna dimineata cu oameni carora le pasa intr-adevar

-sa transpir 6 km cu muzica preferata in urechi

-un dus cu un sapun care miroase si arata ca o crema de prajituri

-un ser care-mi face pielea moale

Si gandul ca orice s-ar intampla am un loc al meu si voi reusi sa-mi indeplinesc dorintele.

Published in: on Iunie 9, 2010 at 12:11  Comments (8)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2010/06/09/ingrediente-pentru-o-dimineata-frumoasa/trackback/

RSS feed for comments on this post.

8 comentariiLasă un comentariu

  1. o dimineata perfecta, ce sa mai?

  2. 🙂 nu-i perfecta, greenule. ii mai lipsesc multe pana la perfectiune. dar o fost frumoasa

  3. si ce iti mai lipseste? pari sa le ai pe toate…

  4. material, poate… dar viata nu se rezuma la asta. cel putin nu pentru mine

  5. cat de frumos stii sa eviti un raspuns…

  6. Imi plac atat de mult diminetile frumoase descrise de tine! Bravo! Asa imi placi! Ce-ar fi daca in fiecare dimineata ne-ai spune si noua ce ti se mai intampla frumos? Asa,…ca sa ne inspiri :)Sa fii o picatura de lumina in vietile nostre 🙂

  7. Doamne ce imagine frumoasa mi-ai creat… nu pot decat sa nazuiesc si eu la una macar asemanatoare 🙂

  8. Să ai la cât mai multe astfel de dimineți! 😀


Lasă un răspuns

