En attendant

Cand o lolita are zile negre isi face fuste vesele

Asa isi aduce aminte ca pe lume mai sunt si curcubee.

Published in: on Iunie 2, 2010 at 17:10  Comments (4)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2010/06/02/en-attendant/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 comentariiLasă un comentariu

  1. Lolitele astea care se pricep asa bine la facut fuste mumoase. S-o porti cu drag!

  2. ah, da’ chiar imi place fusta asta… imi creaza, asaaa, o stare din aia…

  3. evergreen, multumesc. poate ajung s-o vada si marea 🙂

    salutam impricinatul! o stare de veselie sper ca doar e galbena cu pamblicute

  4. ca tot am disparut ,m-am apucat si eu de cusut..am scos 2 rochite destul de simple..si inca mai cos cand ma apuca..am lasat masina pe masa dincolo…si sa stii ca vreau sa ma perfectionez,poate in curand sa fac si eu o fustita ca cea prima..e superba ..bv


Lasă un răspuns

