waiting for the sun

Intre doua drumuri zilele incep iar sa se lungeasca iar lumea sa se goleasca de sens. Ca in apnee, cand secundele se scurg cu incetinitorul, intre doi pesti colorati zariti cu coada ochiului. Insa stiu ca nu se poate sa ies inca deasupra. E prea devreme, nu mi-am facut ratia de perle care sa ma ajute sa supravietuiesc dupa.

Strang din dinti si-mi inabus dorintele date de ploaie si vant. Incerc sa ma automotivez, cica dispun de uimitoare capacitati in domeniu. Mi-as baga picioarele in cel mai simplu mod cu putinta. Dar cand nu mai vrei sa mai fii singur lucrurile devin mai complicate. Mai trebuie sa mai traiesti si pentru viitor, nu numai de pe o zi pe alta. Numaratori inverse. Mereu invers. Si startul cel bun se lasa doar visat.

Published in: on Mai 28, 2010 at 18:42  Comments (6)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2010/05/28/waiting-for-the-sun/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 comentariiLasă un comentariu

  1. Poetic iti exprimi tu tristetea. Libertate de a te exprima ai. Ceea ce e mare lucru. Hai, curaj! Va iesi soarele si pe strada ta 🙂

  2. Hmmm, da. E nasol că trebuie să te gîndeşti la viitor. Cel mai nasol. Altfel… ce lălăială mişto ar fi

  3. marin, zau ca prefer sa fiu mai putin poetica in cazul asta 😛

    greenule, ar fi misto si nu prea. pe vremea cand ma durea la basca de viitor nu prea imi pasa ce sa intampla cu mine

  4. Salut. Ti-am adaugat site-ul in lista de linkuri de pe blogul meu intrucat mi se pare interesant. Poate un link exchange . . .

  5. salutare. incantata de cunostinta. imi pare rau, dar nu fac link exchange. o sa te citesc. daca-mi place, o sa te trec in blogroll. fara pretentii de reciprocitate…

  6. ce mofturoasa suntem….oricum, nu stiam ca pestii fac perle:P


Lasă un răspuns

