Fun de dimineata

De buna dispozitie pe azi. Poate merge mai bine

Preluata de aici

Published in: on Aprilie 9, 2010 at 08:07  Comments (14)  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2010/04/09/fun-de-dimineata/trackback/

RSS feed for comments on this post.

14 comentariiLasă un comentariu

  1. La ce e bun un barbat
    atletic si cat de cultural!:))

  2. mi-as dori o astfel de biblioteca dar de alt sex!
    ar avea si cartile de ce sa se sprijine! 🙂

  3. nuclearr, e o biblioteca vorbitoare. poate citi pe 6 voci cartile din dotare 🙂

    varianta feminina nu stiu daca e, Rebelule. se stie ca Evele suporta mai putin greutatea culturii 😛

  4. De unde ti-ai cumparat-o? de la Ikea sau de la Mobexpert – e promotie? Zi repede ca si asa voiam un corp nou de biblioteca pentru sufragerie! Azi am timp de shopping!

  5. rusule, inca n-am cumparat-o. dar imi place ideea pentru noua mea sufragerie 😉
    sau poate in dormitor? 😛

  6. tu ai vazut ce delicat sta planta aia deasupra? e atat de simtitor totul

  7. :)) fix la planta m-am uitat, sa stii

  8. 🙂

  9. Mi se zice ca eu am imaginatie bogata!:) Si totusi la asa o biblioteca nu m-as fi gandit 🙂

  10. Corpurile de biblioteca deja au capatat al sens. 🙂 Acum, indiferent de sex, intretinerea costa ceva. Si stersul prafului cu pamatuful este ceva de nerecomandat.

  11. alina, nici eu n-am ajuns pana acolo. dar mi-a placut ideea 🙂

    thor, biblioteca incepe sa rada si-si pierde echilibrul de la pamatuf? 😛

  12. Ori incepe sa rida ori se va excita. Depinde de sexul bibliotecii si de tehnica folosita. 🙂

  13. e totusi o problema la tipii care stau cu fata in jos. nu vi se pare?:D

  14. hihi, au suferit un proces de photoshop 😉


Lasă un răspuns

