Bloguim, bloguim

Stimati concetateni, tin sa va anunt ca am depasit 50.000 de vizitatori ai acestui  blog. Stiu ca va doare fix in pix de eveniment, insa eu  mi-am adus aminte ca taman acum doi ani am intrat prin blogosfera, e drept ca in incubatorul de pe weblog, intai, insa amicitiile virtuale cam pe-acolo s-au facut, ca in orice scoala unde lumea invata impreuna.

Tot ca fapt divers, am ajuns pe loc de sus in zelistu minunat. Insa aici nu prea e meritul meu. Mai degraba a orgiei la care am participat in 5 alaturi de ceilalti fani SF 😛

In doi ani inca n-am dat de partea negativa a comunicarii online. Mi-a disparut anxietatea legata de recunoasterea numelui, mi-am facut profil ca tot omu pe facebook, m-am mai bagat in colaborari, ba acu mai nou ma si tweet-uiesc ca sa obtin clicurile pe plantatia de cafea.

Per total daca n-ar fi existat toate aceste moduri de comunicare tare nasol ar fi fost. Asadar vivat blogu & restu, ca m-au ajutat intru invierea din depresie.

P.S. inca ma mai minunez ca un copil prost cand vorbesc cu oameni de pe cine stie care continent. Si tare imi mai place

Published in: on Aprilie 7, 2010 at 14:14  Comments (10)  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2010/04/07/bloguim-bloguim/trackback/

RSS feed for comments on this post.

10 comentariiLasă un comentariu

  1. congrats

  2. Yeeeees! Felicitari si la mai mare!!!

  3. ti-am vazut si eu contul de pe facebook. esti frumoasa. si deci la multi ani blogului si sa ramai in afara depresiilor.

  4. Cea mai buna dovada ca practica duce la perfectiune. Felicitari si o continuare cit mai previzibila! Nu este o data pe care o uit usor. Ieri am avut si eu ceva de aniversat. Vorba cuiva, m-am nascut de ziua mea.

  5. ce mare te-ai facut 🙂

  6. Felicitari!!! 🙂

  7. Multumesc frumos 🙂

  8. bravo

  9. Nu-i asa ca blogul e una dintre cele mai tari inventii? 🙂 Mie asa-mi pare. 😛

  10. sa stii ca da! 🙂 am cunoscut o multime de oameni faini datorita inventiei asteia


Lasă un răspuns

