recunoasteri

„cum sa mi se intample tragedii mie?

e o imposibilitate, lipseste gena care impinge pe drumul “pierzaniei”; Eu rad, rad pana si de mine, rad cu insolenta dar si cu dozadeiubire- in fatza mortii, a ambiguitatilor, a obstacolelor, a lucrurilor care par de neinteles. Intrucat nu-mi lipseste umorul, sunt un om salvat-de-la-tragedie. Umorul mi-a fost lasat in scaldatoare de catre Ursitoare carora le prea multumesc. El mi-a ingaduit sa nu cunosc pana acum decat: dramolete, comedii romantice, trilere cu final happy si imprevizibil; cu mine, soarta s-a dovedit matura dpdv artistic si originala.

Neavand asadar scheletul tragic, eu ma inmoi de ras, raul se inmoaie si dansul; daca n-ar fi asa, eu as trage la rau nu la bine, iar raul ar trage la mine. Fericiti cei care pot sa treaca de acest obstacol -minor dar incapatanat- numit ” inchipuire tragica” ; era- cateodata- sa-mi infund trei sferturi de corp-spiritual-

in noroiul sau vaporos, cu miros de sulf …Insa gena , da, gena intelepciunii, care rade si trece pe deasupra, m-a ridicat:

stiu sa zbor!”     explicatie nuclearra

Published in: on Aprilie 1, 2010 at 17:48  Lasă un comentariu  
Tags: , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2010/04/01/recunoasteri/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

