*

„truismele sunt cele mai plictisitoare forme de auto-compătimire ale oamenilor” ( Pandora, Incidentul Iisus)

„Unele lucruri există pentru că le daţi nume. Le perpetuaţi în limbajul vostru, şi vă compătimiţi pen­tru suferinţele aduse.

Nu aveţi decât să spuneţi simplu că aceste lu­cruri nu sunt aşa. Nu schimbaţi eticheta, ci conţinu­tul. Eliminaţi-le din viaţa voastră, ştergându-le mai întâi de pe limbă. Ignorând că falsul reprezintă o informaţie. Deci învăţând. A învăţa înseamnă a creş­te, şi a creşte înseamnă a trăi. Exersaţi uitarea, şi deci învăţarea.” (tot Pandora)

Published in: on Martie 18, 2010 at 13:40  Comments (3)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2010/03/18/1297/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 comentariiLasă un comentariu

  1. nu stiam ca-ti plac si manele 🙂

  2. Mi-a placut tare mult seria Pandora. Am citit-o cu multa vreme in urma. Nu stiu cum mi s-ar parea acum. Tu o recitesti?

  3. nu-mi plac toate. unele. asta ma obsedeaza de cand am auzit-o 🙂

    Ina, da, o recitesc dupa mai bine de 10 ani de cand am citit-o. si nu si-a pierdut deloc farmecul. ba chiar dimpotriva


Lasă un răspuns

