de 17

celulele pielii tale

inca vii, le-am prizat

drog fatal, cu sevraj

sinucigas

numele tau il strig in soapta

iar si iar, pana cand

simturile mele amortite

incep sa-si aminteasca.

Ti-am furat

unul din sufletele aruncate

mi l-am facut stindard

Published in: on Martie 17, 2010 at 20:04  Comments (2)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2010/03/17/de-17/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 comentariiLasă un comentariu

  1. poezia asta este asa…nu stiu cum…Recomand poezia Cantec deplin a lui Radu Gyr. O stii sigur:)

  2. Cat de mult imi place piesa asta cantata de Holograf!…Sper sa nu iti ia nimeni dragostea. Cine iti fura inima ar fi bine sa ti-o dea inapoi ca ai nevoie de ea. Ai atat de multe planuri.


Lasă un răspuns

