ciocolata amara

In ordine cronologica: am terminat cu cafeneaua pe facebook. Dupa ce mi-am dat toti banii pe mobile si alte prostii chiar ca n-am mai inteles la ce sa mai joc. Adica tot fac bani, tot inlocuiesc mobila si scaunele si mesele si mai iau o planta si poate ca vreau barul ala fain de sticla roz sau mai stiu eu ce. M-am saturat. N-are farmec. Nici macar faptul ca vecinii mei sunt mai mari, mai frumosi si cu peretii mai colorati nu ma mai stimuleaza. De fapt nu cred ca s-a intamplat vreodata.

Poza, bineinteles, ca sa vedeti si voi minunea roza:

Am inceput sa imi construiesc radacini. In definitiv daca vreau flori si fructe presupun ca radacinile is musai, nu? si-apropos de flori, am avut parte in sfarsit si de frezii. Tare dor imi mai era.

Am fost la ghicit. Ca si treaba cu horoscopul, oricum intelegem ce vrem noi din ceea ce ni se spune. Si de fapt cred ca e valabil in mod general, in tot ceea ce auzim in jur. Mie mi-a zis de bine. Oarecum. Partea principala e ca m-am distrat copios.

Am cunoscut o eva super faina. Din toate punctele de vedere. Cred ca universul iti pune la dispozitie oamenii de care ai nevoie, atunci cand iti trebuie. Cateodata nici macar tu (adica eu) nu am habar pentru ce, dar rostul fiecarui om exista si e bine stabilit. Doar simti asa ca nu poti sa treci indiferent pe langa.

Maine dimineata am 2 saptamani de cand n-am mai pus tigara in gura deloc. Asta m-a costat cam 3 kg intr-o luna. Cred ca imi place de mine si mai rotunda, asa, arat mai a femeie. Insa nu ma pot impaca prea bine cu faptul ca ma strang blugii. Si-atunci mi-am gasit un regim pe masura. In care am voie sa mananc ciocolata cat incape. Daca functioneaza vi-l povestesc si voua, promit.

In rest m-am apucat de scris recenzii sf aici. E o pasiune mai veche de-a mea pe care imi face mare placere sa o exploatez. Recitesc cu desfatare romanele ce mi-au colorat imaginatia in perioada adolescentei.

M-a cotropit o raceala strasnica cu febra, dureri de cap si oase si tot restul. Ma bucur de ea ca de o betie cu sampanie. Simteam un pic nevoia de odihna. Sufletul mi-o cam luase razna in ultimele zile.

Published in: on Martie 16, 2010 at 22:13  Comments (3)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2010/03/16/i-piaceri-del-fondente/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 comentariiLasă un comentariu

  1. ma bucur ca ai lasat tigarile si cafeaua, e un lucru bun…asa cum e buna odihna, linistea…

  2. pai cafeaua inca n-am lasat-o. doar ca ea nu constituie un viciu, cu una singura pe zi 🙂

  3. multe adunate. eu m-am apucat de farmville.

    congrats pentru nefumat. 3 kg se dau joc cu plimbări lungi

    🙂


Lasă un răspuns

