update

In caz ca va intrebati la ce nivel sunt cu cafeneaua, iaca:

Mai am de stricat un fel de mancare ca sa-mi pot lua urmatoarea medalie.

In rest e totul bine. Mi-am ales si baba si-astept sa se termine ploile aici. Mi-e dor de frezii. Anul asta inca nu le-am mirosit.

Published in: on Martie 4, 2010 at 09:50  Comments (7)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2010/03/04/update/trackback/

RSS feed for comments on this post.

7 comentariiLasă un comentariu

  1. palpitant! 🙂

  2. pe mine ma enerveaza jocu asta! si ala cu gradina.
    le-am inceput plin de entuziasm dar am renuntat la ele si pentru faptu ca se incarca greu si ca am n-am treaba trebuie sa dau niste clicuri!
    afacere capitalista, ce mai! 🙂

  3. :))) esti super tare – eu nu am rabdare sa joc asa ceva, dar ii admir pe cei care pot!
    iti trimit eu niste frezii? anul asta, ca niciodata, inceputul de primavara mi-a adus chiar cateva buchete 🙂

  4. Freziile si mie imi plac 🙂 Du-te la o florarie si ia-ti! Ce mai astepti? Si zambilele imi mai plac, si ghioceii…ce mai …toate florile frumoase:) La jocuri pe calculator nu ma pricep. Mi se par o pierdere de timp. Daca tie iti plac e foarte bine. E minunat sa faci ceea ce iti place! Iar dupa ploaie vine intotdeauna soarele si mai apare si cate un curcubeu 🙂

  5. cand putem sa bem o cafea…? 🙂
    btw, se lanseaza urechile pisicii olga. azi!

  6. zamo, sa stii ca da! acum am invatat sa fac mancare organizat, ca sa trebuiasca sa intru numai da doua ori pe zi pe site 🙂

    rebelule, pe mine vad ca ma tine inca. cel mai mult imi place ca pot sa schimb designul. si ca pot sa revand ceea ce am cumparat inainte (lucru pe care l-am descoperit abia ieri, dupa ce-am schimbat de vreo 3 ori deja decorul)

    rus, imi trimiti par avion? ;;)

    alina, pai daca mi le iau singura nu mai are nici un farmec

    TiBi, te-astept la cafenea 🙂
    chiar ma bucur pentru carte, mi-a placut mult tare

  7. Florile au farmecul lor. Nu conteaza ca mergi la o florararie si le mirosi sau ca mergi pe o pajiste si le privesti sau ca ti le daruiesti tu singura. Mi se pare invechita ideea ca femeile trebuie doar sa primeasca flori. Nu-i asa. Si barbatilor e frumos sa le daruiesti flori. Si tie insasi e frumos sa iti daruiesti ceva ce-ti place deci chiar si o floare 🙂 Primesc, daruiesc si imi cumpar flori cand am eu chef, chiar si fara ocazie 🙂


Lasă un răspuns

