diverse

In cazul in care mai aveti vreo indoiala tin sa v-o spulber imediat. Femeile sunt prin definitie masochiste. Revelatia am avut-o astazi meditand intens sub tortura. O femeia va spune mereu: mi-am facut cadou o sedinta cosmetica. Ca si cum rasplata de a arata mai curata, mai aranjata, mai trendy si care or mai fi adjectivele potrivite se masoara direct proportional cu suferinta indurata. Si-a facut cadou o ora sau doua de durere ca dupa sa arate bine urmatoarele 2 saptamani. De-acum ma pot simti bine o bucata, pentru ca am platit din greu pentru asta.

Ma gandeam la diferitele chestiuni pentru care s-au inventat cabinetele de cosmetica. Numai taiatul unghiilor nu e dureros acolo. Ca-n rest, daca peretii aceia ar avea microfoane cred ca inregistrarea ar semana cu o varianta in soapta a infernului. Asta pentru ca suntem si mandre noi asa, de felul nostru, si nu vom accepta ca ne doare. Doar tre’ sa si nastem la un moment dat, marea majoritate, nu? Cica sa ne pregatim cumva pana in acel moment.

Gasisem un text tare amuzant apropo de Brazilian Wax, dar de data asta va iert cu traducerea.

In alta ordine de idei m-am ferit cat am putut de vacile din farmville si-am ajuns dependenta de cafenea. Am stat 4 ore ieri sa-mi fiarba o supa de ceapa si de aseara gatesc de zor o prajitura si-o friptura pentru care timpul de copt e 24 de ore. Am ajuns la nivelul 7, m-am extins, decorat si-am si copac inflorit. Plus ferestre roz!!!

Se cheama ca per total dupa 30 de ani am ajuns la concluzia ca e cazul sa fiu un pic mai putin matura.

Published in: on Martie 1, 2010 at 21:34  Comments (3)  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2010/03/01/diverse-2/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 comentariiLasă un comentariu

  1. ferma e mai faina. dar m-am plicti de ea dupa 3 saptamani 😦 naspa. spor la prajituri 😛

    ps: eu nu-s deloc masochista.

  2. 🙂 chiar ca ma bucur pentru tine daca nu esti. presupun ca e mai simplu cateodata

  3. Sa zicem ca la cosmetica daca mergi e dureros. Dar daca mergi la cuafor de exemplu si iti fac cei de acolo un masaj capilar, sau daca mergi la masaj…atunci cum e? Imi place sa cred ca fac parte si din categoria celor care stiu sa se resfete 🙂
    Jocul tau e foarte tare 🙂 Imi place cum il prezinti. Deci ai si un copac inflorit. Bravo tie!


Lasă un răspuns

