The Imaginarium of Doctor Parnassus

L-am primit in dar de ziua mea. Si m-am delectat in seara asta cu o poveste frumoasa, cu un pariu continuu intre bine si rau, din care, nu-i asa, trebuie sa castige mereu la sfarsit binele si frumosul, insa de data asta a castigat viata.

Eu nu stiu voua cum vi se intampla, dar eu atunci cand citesc o carte, vad film sau ascult muzica, mai ales atunci cand e primita cadou, incerc in primul rand sa-mi dau seama daca am de descifrat mesaj. Si-apoi oricum trec prin filtrul momentului respectiv. Sunt banalitati, stiu, asa face toata lumea, insa fiind eu intr-o perioada mai agitata probabil cumva incerc sa ma agat de orice fel de ajutor pe care il pot primi. Altfel sunt momente cand simt ca nu mai pot. Si da, viata invinge intotdeauna.

Voiati sa va povestesc filmul? Il gasiti aici, este si Johnny Deep, asadar filmul e perfect din toate punctele de vedere.

Published in: on Februarie 25, 2010 at 21:56  Comments (6)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2010/02/25/the-imaginarium-of-doctor-parnassus/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 comentariiLasă un comentariu

  1. L-am vizionat cam cu o luna in urma. Un film impresionant care te prinde. Ai avut dreptate in privinta finalului. Nu mai este acel vesnic cliseu in care ori binele ori raul triumfa la final.

  2. si care e mesajul care ti-a fost transmis odata cu filmul? 🙂

  3. Mereu trebuie sa fii atent la informatiile care ti le pune viata la indemana pentru a te ghida prin momentele dificile.

  4. Rebelule, asadar mesajele au fost mai multe (cel putin asa le-am perceput eu):
    – ca desi aparent refugierea in imaginar poate parea atragatoare pericolul s-o iei razna sta mereu dupa colt
    – ca cei buni, chiar daca aparent iti fac rau intr-un moment, s-ar putea sa reuseasca sa vada un pic mai in perspectiva decat tine
    Poate ca mesajul era acela ca o sa reusesc si eu. M-am recunoscut cumva in Valentina, cu imaginea aceea decupata din revista a unei familii normale.

    VreauUltimulLoc, nu stiu daca intr-adevar le ofera viata, stiu ca cel putin eu interpretez mereu in functie de contextul de moment. plus ca de data asta mi l-a trimis o persoana draga, nu l-am ales eu la intamplare

  5. Suna interesant.
    O sa ma grabesc sa il vizionez!

  6. e interesant, insa nu m-a prins cu totul


Lasă un răspuns

