constatari

Zilele mele

lucide, egale

si aspre in doruri

Pe partea interna

a pleoapelor mele

un shortcut spre tine

In noapte dorinta

te naste din mine

sa-mi intregesti fiinta

Published in: on Februarie 17, 2010 at 10:19  Comments (26)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2010/02/17/constatari-3/trackback/

RSS feed for comments on this post.

26 comentariiLasă un comentariu

  1. bai, tu n-ai servici?

  2. Frumos poem 🙂

  3. roxano, tu stii ce e ala poem? asta e haiku

  4. Mie imi place poemul.Gusturile prefer sa nu le discut 🙂

  5. La pasune. Soarele apune.
    O vaca. E Lita, pe nume.
    Laptele-i ugerul umple.
    Ivita de niciunde,
    Tacuta ca umbra
    Apare nea P u l a …

    E Gheroghe.
    Oh, de cand o pandeste pe vaca de Lita!

    Vrea sa o intepe
    Acum, pe-ndelete,
    Cand prea ocupata sa linga pe jos,
    A uitat ca Gheorghe nu-i prost.

    Roxy, fa o analiza pe text.

  6. 🙂 e frumos

  7. zile egale
    peste mine apasa
    inchid fereastra
    sa nu intre in casa

    dar vaca se strecoara
    prin geamul crapat
    si gheorghe i-o pune
    pe-ndelete, sub pat.
    (dupa andries)

  8. Fratilor,da ce-ati patit?Mie imi plac poemele Lollitei,pt ca sunt expresia senzualitatii ei,dar vad ca voi o luati pe ulei :))Dupa ce am facut facultatea de Litere in Iasi,am pretentia ca mi-am dezvoltat un gust pentru poezii.La Andries imi place cantecul Cea mai frumoasa zi,iar poetul meu preferat e Eminescu.Asa ca Halim, nu imi permit sa fac o analiza de text pe ceva ce nu imi place.Nu imi sta in fire.

  9. ce halesti roxano? se vede ca ti s-a dezvoltat doar gustul, nu si spiritul viu in legatura cu poezia. 😀

  10. draga halim, tu stii ce e ala „haiku”? esti sigur?…(cer scuze Lollitei, ca ma bag in seama)

  11. so, bine ca te-ai bagat in seama. Haiku e o incercare japoneza de a face poezie. 3 versuri si o imagine 😉 Nu, ce a scris lolita, nu e haiku 😉
    Lolito, hai sa facem un club de poezie la tine pe blog 🙂

  12. Offtopic si-mi cer scuze, dar nu ma pot abtine!

    @Roxana, daca tot ai terminat Literele la Iasi, am si eu pretentia sa lasi spatii dupa semnele de punctuatie. Ma deprima la culme lipsa lor, pe cuvant.

    Ce aiurea sunt argumentele de genul asta, cu am terminat cutare facultate, brrr. Pai ce relevanta are? Si eu am terminat Finante si pentru aia nu-mi permit sa analizez strategiile monetare ale lui Isarescu.

    @halim [trebuie sa ma „iau” si de tine, sa nu para ca solidarizez cu domnul din poezia ta :D]
    cand te mai intereseaza sursele de venit ale tipelor cu blog, intreaba-le daca au serviciu, nu servici. Atentie si la dividende/dividente 😀

    Va rog sa nu-mi raspundeti inapoi ca o sa fac o criza de nervi 😀

  13. P.S. cu clubul de poezie sunt de acord.

  14. 🙂 intru totul de acord cu clubul de poezie, de orice fel ar fi ea

  15. Dido, nu ma interesa sursa de venit a lu’ lolita (sic). Ma interesa cum are timp sa posteze poezii? Adica le fabrica pe loc, la servici? Ce romantica trebui sa fie fata asta! Mi-as dori un la fel pentru ca nu e doar romantica, dar are puterea sa exprime 🙂 Tu ai zis de dividente (sic), eu nu am zis nimic.
    Vrei sa stii cum se scrie articulat servici? uite: servicil.
    Ai facut criza? 😀
    Eu zic servici la corvoada. Serviciu deja implica placere. Tu la ce serviciu mergi?
    Ti-ai smuls unghiile? Parul?
    Keep posting or else I’ll be getting too bored.

  16. eu sunt prostituata, nu merg la serviciu, vin clientii aici. dar nu stau departe 😀
    da, de parca a scris lolit un fel de eneida si cand dzeu are timp sa o publice, asa te mirai 😛
    nu mi-am smuls nimic, n-ai fost agresiv, plus ca lolit e de-o diplomatie rara, am de invatat de la ea!

    deci haideti cu poeziile 😀

    s-a luat curentul pe strada, am calcat prin balti ca o bezmetica
    apoi am inceput sa alerg
    in gol, tot mai intuneric, pana mi-am udat talpile
    m-am pus jos pe bordura si am plans cu plasa in mana
    iubite! vino sa ma iei.

    sapte lumi ne desparteau pe noi doi in seara asta
    aveai o durere profunda de cot din cauza
    sosetelor mele de peste talpi
    ai inchis geamurile sa nu mai auzi furtuna
    iubito! nu am sa vin.

    mi-am sters o lacrima ce ma incurca la primul fulger
    si-am observat apoi o strada plina
    de femei care te chemau sa vii sa le iei
    dar cum de ii stiti numele acestuia?
    si noi il iubim pe iubitul tau!

    m-am ridicat si m-am intors acasa
    incet, incet, incet, ca ploaia picuranda
    s-a oprit furtuna, s-au oprit emotiile
    sa nu mai vina curentul, nu a mai ramas nimic de vazut
    iubitul meu iubeste pe altele, i-am zis celui care ma iubea.

    si lui i-au dat lacrimile, s-a ridicat sa plece
    nu te duce, o sa te impiedici in balti si o sa fie intuneric
    nici eu nu am sa vin sa te iau, stai aici
    in linistea camerei noastre proaspat zugravite
    vom avea o casnicie fara furtuni.

    el a lasat usa deschisa in goana dupa fericire
    s-a grabit pana la colt unde nu-l astepta nimeni
    am fumat putin si m-am gandit ca asa e lumea asta
    unde toti asteapta pe strazi cu plasa de suflet in mana
    sa vina cineva sa-i ia.

    cand se face dimineata oamenii pleaca la serviciu.

    asta e de pe-un blog necitit unde mai faceam eu misto de poeti 😀

    Halim, pana ma intorc din oras sa gasesc poezie de la tine, da? Sa fie d-aia cu rima imbratisata ca ma simt cam singura. Pup!

  17. Primo: ai trisat. trebuia sa o compui pe loc.
    secundo: era cat pe-aci sa scrii o epopee si eu sa ma intreb cand ai avut timp sa o publici si ce servici’ ai :D. Deci, lolito, asa DA.

    deci, hai ku haiku (it’s a pun :))

    iubirea oamenilor:
    muscatura de sarpe pe stanci
    la inceput de primavara

  18. bv halim…e bine!…vezi ca mai ai de lucru un pic…5, 7, 5 la silabe…mai umbla pe acolo …in rest e ok…sarpele si primavara…

  19. so :)) oi fi japonez

  20. mai stii? :)…comentam si eu…dar nu-i cu rautate, fii linistit…

  21. permite-mi sa intervin desi nu ma pricep la poezie in schimb pot sa-mi dau seama ce te face pe dumneata , halim , sa fi nesuferit fata de ceilalti . esti undeva la munca , cam plictisit cei drept , te gandesti cum de alti pot scrie zi si noapte indiferent de ora . ai ceva timp de cand vizitezi acest blog de poti sa-ti dai seama. schimba-ti job-ul . casatorit nu esti ca te numesti gheo, ar fi cam dramatic pentru tine , ti s-ar termina copilaria inainte sa faci 24 de ani. inteligenta exista la tine desi preferai sa fi mai dotat . stii la ce ma refer . iti face o placere nebuna sa iriti oameni si de aceea mai tot timpul razi de unul singur. de vrei poezie poti sa o faci si fara sa fi cocalar. mii de scuze lolita.

  22. ‘daca’ e tot ‘halim’, dar acum dupa ce-a terminat Literele? 😀 [macar pune spatii sa fie si pentru altii, d-aia cred ca nu e coincidenta, ci mistocareala, hihi]

    @halim, am fost sincera. eu am limbarnita, nu stiu d-astea cu trei versuri sub forma de proverb. dar inteleg cum e acolo pe stanci, mai ales ca am si rau de inaltime. ssssssa fie primit.

    acum e randul… Roxanei!

    @daca, din toamna incep inscrierile la psihologie. nu se da test si din gramatica, e ok.

    @lolit, poti sa-mi spui sa dispar de aici. vezi bine ca singura nu ma simt 😦

  23. ce fain, de cand n-am mai vazut pe bloguri o cearta atat de frumoasa! maine pun si eu o poezie… sa veniti sa ma injurati (Did, tu sa-mi iei apararea, please ca altfel nu mai citesc niciodata ce faci tu cu Universul)

  24. da Rus, s-a facut! astept cu infrigurare pentru ca e iarna.

    in lumea vacilor obosite, trist
    a aparut inca un soare, purta
    numarul doi. si dinti.
    dar vacile, toate desperecheate,
    deskreerate,
    [caci le trecuse oboseala,
    energeticele naibii :))]
    ramaneau oarbe in continuare.

    in continuare nu s-a mai
    intamplat
    nimic
    dar putem inventa, desigur,
    desinguri ce suntem.
    in lumea singura, fara pereche,
    cu miopia nemasurabila.

    priviti ce frumos
    dar ei taceau. vorbiti!

  25. @daca: cele mai frumoase joabe sunt alea unde ai timp sa te si plcitisesti. eu nu o sa vb de dotarea mea si nici tu n-ar trebui, ca n-ai vazut-o, inca 😀 aia cu casatoria mi-a placut 🙂 si sa stii ca rad numai cand pun emoticoane si atunci sunt serios 🙂

    poezie:
    cizme de cowboy
    in picioarele unei cracanate
    iarna-i la sfarsit?

  26. […] The busiest day of the year was February 17th with 232 views. The most popular post that day was constatari. […]


Lasă un răspuns

