leapsa, leapsa

Principala trasatura a caracterului meu: rabdarea

Calitatea pe care o prefer la un barbat: inteligenta

Calitatea pe care o prefer la o femeie: frumusetea

Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei: ca ma suporta

Principalul meu defect: incapatanarea

Ocupatia mea preferata: cititul

Visul meu de fericire: sa ma intorc acasa

Care ar fi cea mai mare nefericire a mea: sa mor acu, cand am inceput sa-mi fac atatea planuri

Ce-as vrea sa fiu: tot eu, peste vreo 2 ani dati cu fast forward

Tara în care-as vrea sa traiesc: Romania

Culoarea preferata: rosu

Floarea preferata: frezia

Pasarea preferata: nu prea ma pasioneaza, n-am.

Prozatorii mei preferati: de obicei ultima carte buna citita. Cred ca am ramas la Baudolino, asa ca-i Eco deocamdata

Poetii mei preferaţi: Arghezi, Baudelaire, Blaga, Nichita Stanescu etc

Eroul meu preferat: adica personaj: cred ca Miller din Tropice

Eroina mea preferata: Maitreyi

Compozitorii preferati: Chopin

Pictorii preferati: Dali

Eroii din viata reala: tata

Eroinele din istorie: cunosc prea putina istorie ca sa ma pronunt

Bautura si mancarea preferate: mancare: cartofi pai si paine calda. Bautura: in functie de ce mananc. Fara mancare campari

Numele preferat: Tudor

Ce detest cel mai mult: sa nu inteleg

Personajele istorice pe care le detest cel mai mult: cliseistic: Hitler

Fapta militara pe care o admir cel mai mult: nu cunosc

Darul natural pe care as vrea sa-l am: capacitatea de teleportare

Cum as vrea sa mor: in timpul unui orgasm

Starea de spirit actuala: entuziasm

Greseli care-mi inspira cea mai multă indulgenta: cele facute din dragoste

Deviza mea: daca vrei cu adevarat, totul e posibil

Primita de la Thorus si data mai departe cui simte ca poate raspunde la intrebari.

Published in: on Februarie 16, 2010 at 15:47  Comments (6)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2010/02/16/leapsa-leapsa/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 comentariiLasă un comentariu

  1. @ lollitta: rosu?! frezie?! campari?! hitler?! orgasm?! fara pasare, fara eroina, fara fapta de arme?!

    nu, nu. da-mi voe sa nu fiu de acord! si daca nu-mi dai voe, ce? io tot nu sunt de acord!

    :))

  2. sa stii ca ma gandeam sa-ti plasez leapsa, ca tot te pasioneaza istoria. daca nu esti de acord da replica personala 🙂

  3. calitatea preferata la barbati: inteligenta. da daca e inteligent si are p u l a mica ? hihi

  4. pai daca e inteligent, chiar daca o are mica, stie sa o foloseasca. daca e prost si-o are mare tot degeaba o are 😛

  5. se vede ca vorbesti din carti :)))

  6. Ne asemanam in multe privinte.Si eu sunt rabdatoare.Si eu pretuiesc inteligenta barbatilor.Si mai imi place sa fie ingrjiti, sa aiba simt estetic si suflet bun:)Calitatea pe care o prefer la femei este frumusetea.As mai adauga si bunatatea si istetimea,si…multe altele :)Apreciez la prietenii mei faptul ca in prezenta lor sunt eu insami :)Defecte am o multime dar nu imi place sa ma laud :)Ocupatia mea preferata este cititul :)E lunga leapsa,iti mai scriu pe messenger cum mai sunt:)


Lasă un răspuns

