nici tu nu esti perfecta

Sfere multicolore sarind, rostogolindu-se, amestecandu-se unele cu altele ca sa-si admire culorile contopite, oamenii se plimba prin ploi. Se amagesc din cand in cand ca se pot desface, include, intersecta, uita ca atunci cand se desfac nu mai sunt simbol de perfectiune, devin doar oameni, mai frumosi ca orice ideal.

Oi fi mai matura (hihi, ce fain, si inteleapta si-un snop de curatat pe jos, tot asa arata la forma fara diacritice) acum, o fi entuziasmul iernii si-al zapezii de ziua mea? Chiar, a nins de ziua mea peste tot, ca-n povesti.

N-am lucruri fundamentale de comunicat, doar voiam sa spun ca incet-incet imi dau seama ca deciziile mele au inceput sa se manifeste in tot ceea ce fac, de la modul de a ma imbraca, de-a surade aproape mereu, pana la felul in care am inceput sa-mi caut lucruri vesele sau sa nu mai ascult muzica trista.

Acum am o problema foarte importanta de rezolvat: din garderoba mea lipsesc o pereche de papuci rosii. Inca n-am reusit sa ma decid daca e vorba de o pereche de cizme sau onoarea va reveni unor pantofi de poveste. Poate ca pana la urma imi voi darui ambele variante. In definitiv, le merit.
P.S. am rezolvat problema::)

Published in: on Februarie 15, 2010 at 19:48  Comments (7)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2010/02/15/nici-tu-nu-esti-perfecta/trackback/

RSS feed for comments on this post.

7 comentariiLasă un comentariu

  1. Eu zic sa iti iei pantofi negri cu toc:)Si un sal rosu sau niste margele frumoase rosii.Sa fie o pata de culoare.Ma gandesc ca o rochita neagra clasica cu niste pantofi negri cui si un sal rosu sau un accesoriu rosu ar fi cireasa de pe tort.Pantofi rosii nu stiu unde ai putea sa ii porti.Sunt pretentiosi.Iar cizme rosii…mie mi se pare un pic exagerat.Imi dau si eu cu parerea,tu ia-ti ce te face fericita 🙂
    Stiu ca te bucuri ca a nins de ziua ta.Ti-am auzit vocea la telefon.E minunat sa te bucuri de lucrurile frumoase si simple:)Si o prima ninsoare intr-un an cand in Roma nu a cazut un fulg e ceva deosebit :)Si asta s-a intamplat chiar de ziua ta!Vezi cum stie D-zeu sa iti incante inima?

  2. he he eu am 3 perechi de pantofi rosiiiii
    una are si fundita deasupra..
    meriti..meriti..ia si cizme si papuci si pantofi..:D

  3. rox, pai negri tot am cu toc!!! si negri, si albastru incahis, tot culori din astea serioase. de aia m-a apucat cheful de pantofi rosii!!!!

    alina, chiar am fost azi in recunoastere prin magazine. inca nu am reusit sa ma hotarasc intre 2 perechi…. dar pana maine sper sa iau o decizie inteleapta 😛
    cizme rosii n-am gasit 😦 anul asta se poarta movul aici…

  4. mov?? dubioasa treaba ,ei las ca mai e putin si vine caldura..pantofii is exact ce-ti trebe acu..:D

  5. zi si mie unde se pune accentul la „sunt matura”? 🙂

  6. unde vrei tu 🙂

  7. Superbi! si eu imi doresc de vreo 2 ani niste pantofi rosii frumosi.

    PS: Frumos blog


Lasă un răspuns

