gazda primitoare si zambitoare

Sa fii o gazda perfecta e cel mai usor lucru din lume. Ajunge sa te anulezi total, sa ai o memorie destul de buna incat sa iti aduci aminte tot ceea ce le place musafirilor tai si sa ai grija ca ei sa se simta mereu bine.

Am terminat saptamana de sarbatorit. Cu azi s-a incheiat. Iar oaspeti, in doua ture, cu pregatiri intense si organizare la minut, au plecat. In definitv nu e nevoie de prea mult. Un zambet agatat de la o ureche la alta, dulciuri, bauturi bune, multumiri in drepata si in stanga chiar daca lumea greseste data ta de nastere. In cele din urma important e ca au avut totusi intentia.

Si ce daca eu as vrea sa fiu in alta parte, ce conteaza ca sufletul meu striga, s-a inventat sampania, daca nu merge pana la anulare mai intra si o tigara, oricum m-am lasat asa ca senzatia e si mai puternica, in momente de masochism teribil gandul de a-mi face rau in vreun fel sau altul e mult prea puternic. Imi vine rau aproape, prea multa ciocolata, prea multe dulciuri, tutunul nu e dependenta, insa masochismul e o pasiune greu de depasit.

Important e ca reusesc sa dau senzatia ca sunt o femeie puternica, nu ma plang aproape niciodata, lacrimile imi tasnesc rar, doar inchisa cu cheia in baie. Ce fain e cand lumea te admira pentru taria de care dai dovada!

Published in: on Februarie 14, 2010 at 22:06  Comments (12)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2010/02/14/gazda-primitoare-si-zambitoare/trackback/

RSS feed for comments on this post.

12 comentariiLasă un comentariu

  1. Ai adaugat alte amintiri frumoase la colectia de ginduri.

  2. Impresia conteaza,chiar si pentru tine.Lasa ca te faci tu mare si iti trece! Dan

  3. pentru mine a fi gazda perfecta e o corvoada!

  4. thor, chiar mi-a placut ironia 🙂

    care dintre impresii, Dan? aia de pe traseu sau greata de la urma? 😛

    rebelu, eu am inceput sa ma invat. in sensul ca, asa cum ma lua iubitul meu peste picior, chiar imi iese de fiecare data. si efectele le simt doar la final, cand iar raman cu muntele de vase de spalat.

  5. Nu sunt de acord cu ce ai scris. Eu consider ca te cunosc suficient cat sa spun ca esti o femeie puternica.Hai, uita de suparari si priveste partile frumoase ale vietii!Anul acesta va fi cel mai bun an din viata ta :)Am eu asa un presentiment :)Sunt fericita ca te-ai lasat de fumat! :)Sa ia si altii exemplu de la tine!Deci te tii de cuvant! Bravo tie! 🙂

  6. da, Rox, sper sa fie bun anul asta. si sa se rezolve lucrurile cat mai repede….

  7. din cate mi-am dat seama citindu-ti posturile as spune si eu la fel ca Roxana ca esti o femeie puternica .. si iti doresc din toata inima ca anul asta sa fie unul mult mai bun pt tine .. in orice iti doresti tu 🙂

  8. kaffein, tare ma distreaza pe mine treaba asta cu femeia puternica, atunci cand nu ma oftica. m-am cam saturat si sa fiu puternica. si sa trebuiasca sa rezolv mereu problemele. m-as mai da si cu fundul de pamant ca un copil mic, sa mai faca si universul cate ceva…. daca n-as fi sigura ca asa nu se rezolva nimic

  9. poate o sa faca universul … poate e timpul sa inceapa sa o faca 🙂

  10. da, ia sa mai faca si universul!!!! dupa 30 oare am mai multa autoritate sa-i zic ce sa faca? 😛

  11. astept sa te dai cu fundul de pamant… daca reiese o adancitura, abia atunci se zice ca esti puternica 🙂
    k

  12. hihi, pentru asta tre sa ies in fata blocului, in straturile cu flori. altfel n-am nici o sansa, cu cimentul de pe jos din casa


Lasă un răspuns

