Happy birthday to me

Azi e prima zi din restul vietii mele. O viata pe care o credeam terminata la 30 de ani. Ce batrani par oamenii la 30 de ani atunci cand tu ai 20… Acum imi dau seama ca nu-i prea mare diferenta. Am trecut printr-o multime de lucruri in ultimii 10 ani. Intamplari pe care, daca mi le-ar fi povestit cineva, nu prea l-as fi crezut ca-s adevarate. Dar viata bate orice inventie.

Mi-am largit orizonturile, cred ca acesta e cel mai mare castig pe care l-am avut. De fapt acum daca ma gandesc bine nu-mi doresc alte lucruri fata de cele pe care mi le doream la 20 de ani. Numai ca atunci nu stiam altceva. Acum se cheama ca am ales in cunostinta de cauza.

Am capul plin de proiecte de toate felurile. Si vreau o viata noua, cu lucruri normale. O viata plina alaturi de oamenii pe care ii iubesc. Poate se cheama ca m-am maturizat. Ca am inteles ce e important pentru mine. Mi-a luat 10 ani cam. Dar nu se cheama timp pierdut daca totusi am ajuns la un rezultat. Altora le ia o viata.

Aaa, si-am mai invatat ceva: numai eu pot sa imi fac viata asa cum vreau. Nimeni nu o va face in locul meu. Niciodata.

Published in: on Februarie 12, 2010 at 00:00  Comments (17)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2010/02/12/happy-birthday-to-me/trackback/

RSS feed for comments on this post.

17 comentariiLasă un comentariu

  1. pentru că aşa e politicos, îţi urez „La Mulţi Ani”. sper că nu m-am băgat în seamă inutil, dar cum obişnuiesc să le spun „noroc” celor care strănută şi nu-i cunosc, m-am gândit că n-ar fi cu supărare dacă ţi-aş ura şi ţie cele de mai sus.
    numai bine!

  2. 🙂 multumesc frumos! sa stii ca ai fost printre primii, nu numai de pe blog

  3. Un sincer „La Multi Ani!” si cit mai multa sanatate, imaginatie si spor in tot ce-ti doresti sa realizezi! Sa ai o zi cit mai frumoasa!
    p.s. Ai un mic cadou: un sfirsit de saptamina cit mai relaxant pentru a te bucura de el.

  4. la multi ani! sa treci prin toate varstele frumos!

  5. La multi ani! Sa fii sanatoasa, ca restul e negociabil.

  6. păi la ora aia oamenii responsabili dorm. mai puţin cei care-şi serbează ziua:). asta ca să nu existe interpretări.

  7. La multi ani!!!!!!!!!@};-Ti-am trimis o floare.Sunt cu curioasa daca iese trandafirul pe blog.In dar iti daruiesc cartea lui Umberto Eco-Istoria frumusetii pentru ca esti o femeie frumoasa si exterior si interior.Pana ajungi tu in tara o voi cumpara.Abia astept sa vii, cine stie, poate ajungi chiar luna asta :)Te pup 🙂

  8. optimisto! sa-ti mai zic si eu? dar tu stii deja!

  9. Cu cat avansam in varsta, cu atat tinem mai mult la viata. Ma enerveaza chestia asta ;))

  10. la multi ani, lolit! 🙂 sa traiesti sanatoasa si cu toate alea bune.

    mama ce misto daca-ti cumpara Istoria frumusetii 😀

  11. la multi ani! sa fii sanatoasa ..sa fii fericita .. sa ramai mereu frumoasa …si sa ai timp sa te bucuri de lucrurile bune din viata ta

  12. la multi ani fluture! nu iti bate capul cu viata. mereu e timp sa bei o bere. sau sa dormi fara sa te doara un picior si gatul sau chiar sa bei o bere.

    varsta lu 30 e tare ciudata… nu e nici 20 nici 40. e stranie si oarecum placuta. definitiv placuta.

  13. la multi ani…oh ieri am fost absenta..scuza-ma..
    multa multa sanatate…si mai ales sa fi iubita
    restul is detali

  14. la multi ani superbi! diferentele dintre virste, si virsetle cu totul, ni le facem numai noi, ba le transformam chiar in obsesii cind, de fapt, diferentele astea sunt minore…
    la multi ani frumosi!…
    toate cele bune!

  15. la multi ani! bai, eu am unu peste 30… la 30 nu ma gandeam ca mi-am largit orizonturile. la tine o fi euforia momentului. sa ne zici peste o luna cum te simti. 🙂

    la multi ani si futai sanatos ca la 30 de ani ;;)

  16. bai, deci nu stiu… daca iti spun la multi ani, inseamna sa ajungi la 40, dupa aia la 50, 60… nu e niciun cacat cu urarea asta, dimpotriva… astia care iti ureaza asta sunt aceiasi care, in coma, cand te vezi deja pe campuri de verdeata, iti dau palme sa-ti revii… bai, deci, nu la multi ani, ci la unul, alege-l tu pe care si ramai acolo o vesnicie… din astea
    kaos

  17. La multi-buni-ani! Dan


Lasă un răspuns

