coincidente

Nu cred in ele. Exista doar intamplari menite sa fie asa din motive care in acele momente ne scapa. Din dorinte negandite pana la capat lucid, insa prea puternice in noi.

Mi-am luat un caiet mai vechi si-un pix sa pun in vorbe-un dor. Pe-o ploaie ce se joaca de dimineata cu nervii mei cam zdruncinati. Am cateva agende pe care le folosesc sa imi notez lucruri intr-un amalgam de parole de site-uri nemaiaccesate, citate, linkuri, incepute din ambele capete. Am deschis la sfarsit, poeziile nu le scriu niciodata pe primele pagini, mereu la coada, in definitiv sunt senzatii fugare, n-au importanta inceputului. Si-am gasit asta. Fara data, ceea ce e oarecum ciudat. De obicei exista macar ziua si luna. S-ar putea sa nu-mi fi placut atunci, am lasat-o asa, neterminata, am aruncat-o. Acum merge. Tot eu sunt, in definitiv.

iar ploua cu ciocanituri mici

peste carapacea intarita

a monstrilor de dorinta

incolaciti in pantec

oasele gem

incolacite-n durere

cu-acelasi lirism

de betiv plangacios

in umezeala rece

nasc muguri de vise.

N-am titlu. Nici nu imi trebuie. Ploaia asta o sa se termine la un moment dat. Si de data asta stiu ca soarele va ramane pe strada mea.

Published in: on Februarie 10, 2010 at 14:56  Comments (1)  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2010/02/10/coincidente/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLasă un comentariu

  1. Imi plac poeziile tale, dar asta stii deja :)Iar soarele rasare in fiecare dimineata…asta e partea frumoasa.Intotdeauna rasare si trebuie sa rasara in vietile noastre. Daca nu,inseamna ca facem umbra degeaba pamantului.


Lasă un răspuns

