selectie naturala

„Oamenii de ştiinţă spun că cei care se plâng cât le e de urât sunt mai expuşi unei morţi timpurii, iar cei care sunt expuşi unui “nivel ridicat” de plictiseală sunt de două ori şi jumătate predispuşi la o moarte cauzată de infarct faţă de cei care nu întâmpină astfel de probleme.” (de aici)

E si asta un mod prin care mama natura face selectia speciei. Cei care nu vor sa lucreze in nici un fel la ameliorarea ei sunt omorati mai rapid. Mi se pare destul de logica treaba.

Published in: on Februarie 9, 2010 at 23:40  Comments (6)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2010/02/09/selectie-naturala/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 comentariiLasă un comentariu

  1. plictiseala apare, de regula, cind esti de mult matur din punct de vedere sexual. si daca apuci sa te reproduci degeaba te mai omoara specia! 🙂

  2. Nu cred ca are legatura cu sexualitate ci cu activarea intr-un domeniu care nu te reprezinta. Nu exista sunt plictisit de tot doar ca sunt plictisit de optiuniile mele curente. Probabil ca nedorind nimic te ceri afara din joc.

  3. rebelule, din nefericire nu e neaparat asa. te n-ai vazut persoane tinere plictisite? desi pare un oximorom, nu e….

    VreauUltimulLoc, oare plictiseala asta nu e introducerea in depresie? eu cam asa am vazut lucrurile….

  4. de acum nu mă mai plîng şi nu mă mai plictisesc niciodată

  5. greenule, probabil asta e tot un fel de sinucidere lenta, cam ca tigara si alcoolul 🙂

  6. Nu imi permit sa ma plicitisesc. Nu am timp de asa ceva:)Asa ca hai sa facem ceva frumos pentru noi, pentru cei dragi, pentru tara noastra!Sunt atatea de facut!!!!


Lasă un răspuns

