Saptamana mea

Asa s-a hotarat: asta e saptamana mea! De ieri am inceput sa primesc daruri. Orhidee mov. Se asorteaza.

Published in: on Februarie 8, 2010 at 13:17  Comments (7)  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2010/02/08/saptamana-mea/trackback/

RSS feed for comments on this post.

7 comentariiLasă un comentariu

  1. minunate … 🙂 .. la cat mai multe lucruri placute sa ai parte in saptamana asta ..

  2. ba ca nu-s minunate. is super faine 🙂
    multam, chiar sper sa fie

  3. superbe 🙂

  4. 🙂

  5. orhidee mov. se poarta culoarea! 🙂

  6. vaaaai, ce frumoasă e!

    mie mi-a înflorit crăciuniţa 🙂 e aşa frumoasă

  7. rebelu, pai de aia am zis ca se asorteaza. am inteles ca in tara face furori culoarea asta

    evergreen, si-ale mele is aproape inflorite 🙂 am una alba si una rosie


Lasă un răspuns

