Ce-am mai facut

Zilele mele au inceput sa treaca intr-un ritm foarte alert, ceea ce ma bucura nespus. De unde inainte nu mai stiam ce sa mai fac pentru a ajunge in sfarsit la capatul serii, acum parca nu-mi mai este suficient timpul pentru toate activitatile programate.

M-am reapucat iar de sala si asta imi da un entuziasm fizic nemaipomenit. Sunt plina de energie, ca si cum as fi descoperit un izvor nesecat, din care curge cu atat mai mult cu cat consum mai intens.

Dincolo de aceste amanunte, voiam numai sa ma laud cu tortul ultra-rapid pe care l-am produs in seara asta. Il recomand tuturor celor care n-au timp dar vor sa faca impresie cum ca se pricep. Ingrediente: blat de pandispan gata feliat, o cutie de ananas in sirop, compot de piersici, visine in sirop, o cutie de frisca vegetala si niste floricele de ornament.

Se insiropeaza feliile de blat cu siropul de la compot si de la ananas, se bate frisca  si incep sa se cladeasca pe rand o felie de blat, un strat de frisca si unul de fructe

Deasupra se pune o ultima felie de blat si se tapeteaza totul cu frisca. Recomand folosirea unui cutit cu lama lata, ca merge mai repede intinsul si ramane neted in urma

Dupa ce ati intins bine frisca peste tot, puteti sa ornati cum va place mai mult. Eu m-am jucat cu niste trandafirasi din zahar ars si i-am aruncat pe deasupra

Toata treaba mi-a luat maxim o ora. Cel mai bine ar fi sa-l faceti cu o zi inainte, ca sa se insiropeze cum trebuie.

Published in: on Februarie 6, 2010 at 23:28  Comments (6)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2010/02/06/ce-am-mai-facut/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 comentariiLasă un comentariu

  1. pfff e clar ce o sa visez acusica dupa ce adorm 🙂 ceva dulce si multa frisca 😀

  2. seems yummy.. primesc si eu o felie ?

  3. Si eu am facut aseara o prajitura buna :)Mmmmm mi-ai facut pofta cu tortul tau.Sunt la cura de slabire si totusi imi voi mai face azi ceva bun, asa …in cinstea ta :)As face clatite cu nutella 🙂

  4. buuuuuun. mananca una cu nutella si pentru mine, ca-mi aduce aminte de duminicile din camin de la iasi

  5. 🙂 nu am facut tort, dar am gatit mancarica…
    arata bine!

  6. eu n-am gatit tura asta, am facut comanda la pizza 😉
    dar vasele tot le-am spalat dupa, asa ca se cheama ca am fost harnica oricum


Lasă un răspuns

