Un fel de leapsa

de la Evergreen

Doar femeia poate fi

Mai regina decat floarea,
Doar femeia poate fi,
Mai adanca decat marea
Doar femeia poate fi.

Mai inalta ca destinul,
Doar femeia poate fi.
Mai amara ca pelinul,
Doar femeia poate fi.

Mai frumoasa decat viata,
Doar femeia poate fi.
Mai desteapta ca povata,
Doar femeia poate fi.

Mai cumite ca poemul,
Doar femeia poate fi.
Mai cumplita ca blestemul,
Doar femeia poate fi.

Mai aproape decat dorul,
Doar femeia poate fi.
Mai de soapta ca izvorul,
Doar femeia poate fi.

Mai de-april ca primavara,
Doar femeia poate fi.
Si mai dulce ca vioara,
Doar femeia poate fi.

Mai de taina ca misterul,
Doar femeia poate fi.
Si mai tare decat fierul,
Doar femeia poate fi.

Mai barbata ca barbatul,
Doar femeia poate fi.
Mai amara ca oftatul,
Doar femeia poate fi.

Mai frumoasa decat Zeia,
Doar femeia poate fi.
Si mai vie ca scanteia,
Doar femeia poate fi.

Mai fierbinte ca Sahara,
Doar femeia poate fi.
Si mai dulce ca vioara,
Doar femeia poate fi.

Mai inalta ca povata,
Si mai scumpa decat viata,
Doar femeia poate fi. ( Dumitru Matcovschi)

Acu poza cu partea mea cea mai frumosa

Mi-a trebuit trei sferturi de zi ca sa raspund la leapsa asta. Nu pentru ca nu as fi avut ce sa spun, ci dimpotriva. Cum sa aleg o parte frumoasa cand ma simt toata stralucitoare? Sunt fenomenala pentru ca am inceput o viata noua, pentru ca sunt plina de proiecte, de visuri si entuziasm. Pentru ca am inceput sa ma trezesc dimineata cu senzatia ca tocmai mi s-a facut un cadou nemaipomenit si fericirea aceea persista toata ziua, dincolo de ploaia si frigul ce continua aici, dincolo de oamenii gri care au ramas aceiasi, insa prin care eu acum vad ca si cum s-ar fi transformat intr-un fel de holograme care nu ma mai pot atinge in nici un fel. Sunt un cantec si cerul imi daruie curcubee cand ies din casa.

Dragele mele doamne si domnisoare, toate sunteti fenomenale. Trebuie doar sa va dati seama si sa va mai admirati din cand in cand in oglinda. Veti fi uimite de ceea ce o sa descoperiti.

Si pentru ca e un fel de leapsa, cum spuneam, merge mai departe la femininele din blogroll si la toate cele care vin in vizita. Asadar poezie si poza, nu uitati!

Published in: on Februarie 5, 2010 at 17:50  Comments (5)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2010/02/05/un-fel-de-leapsa-2/trackback/

RSS feed for comments on this post.

5 comentariiLasă un comentariu

  1. ce frumos! acolo in poza fenomenala este un bebe mic? nu ma pricep, dar daca e asa sa stii ca-s tare fericita pt tine

  2. nu-i bebe mic, doar posibilitatea existentei lui 🙂

  3. Mi-a placut ce ai scris azi pe blog. Asa te vreau: optimista plina de viata. Bravo tie! Imi transmiti si mie starea ta. Doar ma stii empatica :)Zambesc acum cand iti scriu:)Multumesc 🙂

  4. as vrea sa pot transmite tuturor starea mea de acum 🙂 sunt plina de entuziasm si bucurie

  5. deci o sa fie un bebe mic :):):) ce frumoooooooos!


Lasă un răspuns

