vacanta

Maine plec in tara. O saptamana de vacanta sa ma bucur de zapada, de toti cei dragi mie, sa-mi incarc sufletul de cald si bucurie.

Nu cred ca o sa ne mai citim pana ma intorc. Nu pentru ca n-as mai avea net pe unde voi umbla, ci pentru ca probabil n-o sa mai am timp de stat on-line. Ma voi bucura de alte lucruri mai frumoase.

S-aveti o saptamana frumoasa.

Published in: on Ianuarie 25, 2010 at 10:24  Comments (10)  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2010/01/25/vacanta/trackback/

RSS feed for comments on this post.

10 comentariiLasă un comentariu

  1. Multumim! Si tu o vacanta linistita si frumoasa sa ai!

  2. 🙂 eu sper sa fie frumoasa, dar linistita nu

  3. În Româniaaaaaa? Mă bucur pentru tine, draguţa mea. O să te vezi cu oameni pe care îi iubeşti. O să fii acasă, în suflet.

    Te îmbrăţişez şi să pleci înapoi cu ochii strălucind şi cu belşug de fericire. Da? :):)

  4. iti doresc o vacanta frumoasa ..si ma alatur urarii de a te inapoia cu ochii stralucind 😛

  5. n-am nici o indoiala asupra stralucirii 😉 multam de urari

  6. drum bun si frumos!
    numai bine!

  7. vacanta frumoasa! pentru suflet

  8. IAAAR!? ce bine se traieste in italia fata….

  9. e bine sa traiesti in italia si sa vii din cind in cind in vacanta in romania!
    cred ca as rezista! :

  10. Have fun.


Lasă un răspuns

