nu stiti, mai traim, mai murim

(dadaism din search engine terms)

te folosesc si te arunc

leac pentru depresie

sablon tarancuta

modul de imperechere la tapiri

imagini cu funduri de femei

baba stirba

voyorism la baie

orgasm periculos

despre fabricarea navelor

femei frumoase cu breton

tehnica cunilingus

mi-e dor sa pot blog

Published in: on Ianuarie 22, 2010 at 11:30  Comments (3)  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2010/01/22/nu-stiti-mai-traim-mai-murim/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 comentariiLasă un comentariu

  1. mi-e dor sa pot blog??? o, Doamne. Baba stirba ce-o cauta?

  2. aia cu mi-e dor sa blog mi se pare cea mai putin de.. luat in seama. nu inteleg cum de ti-a sarit tocmai aia in ochi. e greu de gasit un blog dc scrii mi-e dor sa dar eu asa caut bloguri dc am uitat numele autorului, printr-o fraza pe care a scris-0 si mi-o amintesc.
    vei plange mult ori vei zambi blog sau nu stiti mai traim mai murim blog
    la leac pentru depresie de exemplu evident cineva a retinut inseamnarea ta si apoi a cautat-o pe google ca sa ajunga iar aici

  3. ma adresam lui evergeen in prima parte a comentariului :))


Lasă un răspuns

