Vei plânge mult ori vei zâmbi?

Eu
nu mă căiesc,
c-am adunat în suflet şi noroi-
dar mă gândesc la tine.
Cu gheare de lumină
o dimineaţă-ţi va ucide-odată visul,
că sufletul mi-aşa curat,
cum gândul tău il vrea,
cum inima iubirii tale-l crede.
Vei plânge mult atunci ori vei ierta?
Vei plânge mult ori vei zâmbi
de razele acelei dimineţi,
în care eu ţi-oi zice fără umbră de căinţă:
„Nu ştii, ca numa-n lacuri cu noroi în fund cresc nuferi?”

(Lucian Blaga )

Published in: on Ianuarie 20, 2010 at 16:21  Comments (5)  

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2010/01/20/vei-plange-mult-ori-vei-zambi-eu-nu-ma-caiesc-c-am-adunat-in-suflet-si-noroi-dar-ma-gandesc-la-tine-cu-gheare-de-lumina-o-dimineata-ti-va-ucide-odata-visul-ca-sufletul-mi-asa-curat-cum-gandul/trackback/

RSS feed for comments on this post.

5 comentariiLasă un comentariu

  1. Fara umbra de cainta, asa am spus-o si eu.

  2. Poezia asta ma emotioneaza de fiecare data cand o citesc, desi nu-s mare fan Blaga

  3. Chiar mi-era dor de Blaga; ar trebui să-l reiau…

  4. Frumos poem.Ma faci sa imi doresc sa recitesc Blaga:)

  5. fratilor ce sa intamplat cu voi..?sa dus asta e..trecetila Madonna..Shakira..Lady Gaga…ETC!!


Lasă un răspuns

