Înapoierea cheii

Mi-e dor să pot
să nu-mi mai fie
dor de tine.

Tristeţea, ea,
nu este gând
ea lucru este.

Mănânc-o, dacă ai cu cine!
Durerea vieţii
e un lucru, –
nu contemplarea lui.

Mi-e dor
să pot să nu-mi mai fie dor
de tine.  (Nichita Stanescu)


Published in: on Ianuarie 15, 2010 at 15:46  Comments (2)  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2010/01/15/inapoierea-cheii/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 comentariiLasă un comentariu

  1. care nichita? asa frumos scrie grasa aia!?

  2. :)) ai dreptate. pentru mine Nichita nu e decat unul. de aceea n-am mai pus si numele de familie


Lasă un răspuns

