Io

Undeva ar trebui sa imi fac o lista cu lucrurile care ma bine-dispun. Ca sa am la indemana solutiile pentru zilele negre, cand mi se sterge memoria si am impresia ca totul e negativ.

Lucruri din acelea pe care le poti face de unul singur, ca sa nu umblu ca disperata dupa un pic de atentie cand oamenii au treburi importante de rezolvat sau pur si simplu vietile lor de trait. Pana acum am descoperit cateva: mersul la cumparaturi de cadouri pentru altii, campariul pe stomacul gol, mai mult de 5 bomboane de mon cheri, Gianna Nannini, Rammstein, umblatul prin oras sau o ora pe tapis roulant, comediile romantice, fidelul meu amic movaliu, visarea cu ochii deschisi la momentul cand voi fi din nou acasa, plimbatul pe site-urile de socializare (sau cum se cheama alea tipul facebook, hi5 & co). Acum nu imi mai vin in minte altele, dar lista ramane deschisa. Cine mai stie, sa mai completeze.

Pana una-alta, bucurati-va de Gianna. Tare imi e greu sa aleg o melodie. E prea faina

Published in: on Decembrie 29, 2009 at 15:14  Comments (7)  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/12/29/io/trackback/

RSS feed for comments on this post.

7 comentariiLasă un comentariu

  1. http://kaosmoon.blogspot.com

  2. teoretic spatiul pentru link la blog e penultimul. in ultimul ar trebui scris comentariul

  3. toti am vrea o lista ca asta

    la multi ani! :*:*

  4. imi place gianna nannini!
    mai vreau!

  5. 🙂 eu asta am ascultat ieri toata ziua. voi mai pune clipuri cu ea, ca imi place prea mult

  6. Ar mai fi relaxarea facand o baie cu uleiuri de diferite arome, masajul, lectura, scrisul, orice act de creatie (picturi, crosetat, impletit, cusut). Am auzit ca pe unii ii binedispun jocurile pe calculator. Sportul e foarte bun pt zile negre. Pe mine ma binedispune sa vorbesc cu prietenii, cu familia, sa calatoresc, sa fac fotografii, sa privesc sliduri, sa scriu (uneori chiar si mailuri prietenilor de departe), sa inspir pafumul florilor din florarii, sa privesc vitrinele, sa privesc copiii in parc, sa ma bucur de prezenta oamenilor cu un caracter frumos, cu personalitate, sa privesc cerul instelat, sa merg la bunici, sa ma dau in leagan, sa ingrijesc plantele din ghiveci si sa vad cum imi infloresc florile, sa cant, sa beau ceai sau lapte cu caramel la Sage, sa mananc ciolcolata neagra cu menta sau nutella, sa merg la teatru, sa ascult muzica, sa ma plimb pe nisipul marii, sa descopar locuri linistite, magice (gen Vadu), sa merg la concerte, sa vorbesc cu tine, sa ma rog, sa ma odihnesc. 🙂 Am multe bucurii pe lumea asta, multumesc lui D-zeu!

  7. multumesc, Rox. Chiar mi-ai mai dat cateva idei bune


Lasă un răspuns

