amornero

Mi-am facut cadou discografia completa a Giannei Nannini. Pana cand o savurez voua va dau spre ascultare o alta melodie de suflet a mea. Cantata de Mina

Pentru cine nu intelege italiana o traducere aproximativa a versurilor, care sunt superbe:

Datorita faptului ca tu nu existi
ca nu auzi atunci cand vorbesc eu
eu, care pentru tine am luat-o razna
acum lucrurile se simplifica
pana acum ti-a fost usor
loveai si scapai, iti mergea bine
dar acum te urmaresc si cand respiri
cand mananci sau cand bei
ai fugit si nu mai poti respira
glumeste cat mai poti, si-apoi vei vedea

te va lovi dragostea neagra
nu vei mai manca, te vei chinui
vei imbratisa pernele si vei plange
totul va fi groaznic
te va lovi, tu glumeste cat mai poti
dar va fi din ce in ce mai rau
nimic n-o sa te mai distraga si-o sa inebunesti
totul va fi hilar.

pentru ca tu nu ma asculti
dragostea amara se termina aici
n-o voi lua razna din nou
nu mai vorbesc, nu mai am fantezii
nu mai spun ca pe roti de aur
motorul si tot restul iti va placea
esti multumit ca sunt de gheata
si gandindu-ma cu cine esti acum
inventez siretlicuri fabuloase
dar ti-a venit randul

te va lovi dragostea neagra
nu vei mai manca, te vei chinui
vei imbratisa pernele si vei plange
totul va fi groaznic
te va lovi, tu glumeste cat mai poti
dar va fi din ce in ce mai rau
nimic n-o sa te mai distraga si-o sa inebunesti
totul va fi hilar.

Published in: on Decembrie 28, 2009 at 20:00  Comments (6)  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/12/28/amornero/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 comentariiLasă un comentariu

  1. servus…
    suna teribil… iar dragostea… neagră… nu bănuiam un astfel de… blestem din dragoste. pare infricosator 😉
    toate cele bune!

  2. io o iubesc pe gianna. desi e grasa.

  3. Flavius, nu mi se pare mai infricosator decat cel al Mariei Tanase:
    Păi cine iubeşte şi lasă,
    Cine iubeşte şi lasă,
    Dumnezeu să-i dea pedeapsă,
    Târâişul şarpelui
    Şi pasul gândacului,
    Vâjâitul vântului,
    Pulberea pământului,”

    Piticule, cand ai vazut-o tu grasa? ca-i ca o scandura!

  4. Acum 44 de ani, Mina canta „Un anno d’amore!, cantec dintre cele mai rare, ca frumusete, amploare a respiatiei! Mai canta pe atunci cu Adriano Celentano in spectacole electrizante prin ritm, melodie, umor si duiosie! Multumesc pentru aceasta surpriza asa de frumoasa!

  5. cu Celentano a facut duete spectaculoase. mie imi plac mult amandoi. ma bucur ca ti-a placut si amornero

  6. Mina Amornero este o cantareata pe care nu o ascultasem pana acum. Imi place foarte mult. Ma bucur ca am descoperit-o aici.Multumesc. La Multi Ani !


Lasă un răspuns

