s-a terminat

Gata, cu azi s-a terminat partea cea mai grea. In definitiv revelionul se poate dormi. Cele 3 zile de craciun e cam greu sa faci la fel fara o anestezie pe masura. Am ajuns la pachetul de tigari pe zi, n-am mai patit-o din sesiune… S-a terminat si campariul… Crunt.

Cica de anul nou o sa fie luna plina, ceea ce va determina indeplinirea fara tagada a dorintelor exprimate in momentul crucial. Asa ca aveti grija ce va doriti…

In rest ma uit la povesti. Macar acolo stii ca se termina totul cu bine. Cel putin siguranta asta exista.

Cat de goala poate fi o lista de messenger in zilele de sarbatoare… lumea in definitiv are vieti de trait.

Noua pasiune pentru unghii negre. Merg mai bine decat cele rosii. Se asorteaza la orice stare de spirit.

Published in: on Decembrie 27, 2009 at 20:14  Comments (16)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/12/27/s-a-terminat/trackback/

RSS feed for comments on this post.

16 comentariiLasă un comentariu

  1. unghiile negre sunt si pasiunea mea:P

  2. 🙂 si nu numai unghiile negre, din cate am citit. impartasim si pasiunea pentru rock

  3. „Gata, cu azi s-a terminat partea cea mai grea. In definitiv revelionul se poate dormi.” :)) Foarte tare! Da, se poate dormi, da’ mai depinde si ce vecini ai 😀
    Eu n-am fumat nici o tigara, sunt foarte mandra de mine 😀 Iti doresc un 2010 in care sa ai motive sa-ti faci culoarea la unghii asortata cu o stare de bine. 😉 Te citesc cu placere de ceva timp.

  4. din fericire eu am experimentat si dormitul cu capul pe boxe la petreceri, asa ca din punctul asta de vedere nu am probleme.
    felicitari pentru nefumat. odata ma gandeam si eu sa ma las. dar inca n-am gasit cu ce sa inlocuiesc tigara…

  5. hai ca ma faci sa rad. orice chestie terminata e un inceput. unu mai tare decat ce ai terminat. deci maine mergi la butic si ia cu unchiutele alea negre, 5 pachete de tigari, o sticla de absolut, si ce mai vrei. apoi incepe iar. nah. ca de obicei.

  6. chiar asa. am observat si eu ca bate vantu in bloguri si pe mess. ca e lumea la neamuri sau la munte.

  7. Nu sunt de acord cu pachetul de tigari pe zi!!!!!!!!!!!Mai ai cateva zile si intri in noul an, asa ca poti sa incepi de acum sa le reduci si de anul viitor poate ne faci o bucurie si gasesti cu ce sa inlocuiesti tigarile! :)Anul viitor vei avea unghii rosii si vei purta costum de Craciunita in aceasta perioada :)Voi avea eu grija ;)Te pup:)

  8. In zilele de sarbatoare se gaseste timp din belsug si pt melancolie. In zilele obisnuite, nu! Suntem seriosi! Atunci e mai frumos, pentru ca asteptam febrili sarbatoarea urmatoare!

  9. Tu sa fii sanatoasa,
    nu te plange, stai cuminte si nu uita ca viata poate fi iar un basm, adica plina de magie, daca mai crezi putin putin:)
    Eu vreau sa ninga!
    Si daca nu, crezi ca ma suparrr?!?

  10. Da, mai Pitic, ai tu dreptate. O sa ma duc azi sa imi refac provizia de campari si tigari.

    Rox, sa stii ca nici eu nu sunt de acord, ca am cam inceput sa tusesc precum un fumator din ala inrait. dar se termina ea si perioada sarbatorilor, revin la cele maxim 10 tigari.

    Liviu, dupa cate se pare eu gasesc timp mereu, din belsug, si pentru melancolie. Si eu sarbatorile nu prea le astept. Ba chiar as vrea sa treaca cat mai repede in ultimii ani…

    Viata e un basm, nuclearrr, iar eu cred cu tarie ca e asa. Mi s-a demonstrat de curand, cand deja nu mai asteptam nici un miracol. Si eu vreau zapada, ca mi-e tare dor de ea

  11. Vrei sa dormi de revelion ? E o experienta interesanta, numai sa poti sa o faci cu harmalaia din jur… omii au prostul obicei sa chefuiasca in acea noapte.

    Atentionare: vezi, daca fumezi prea mult, nu o sa vezi luna plina din cauza fumului de tigara 😀

  12. da, Dara, au obiceiul sa faca multa galagie in acea noapte. ca sa nu mai vorbim de artificii, pocnitori si alte chestiuni asemanatoare.
    sa stii ca eu fumez afara in general. cand e liniste noaptea e chiar frumos sa admiri luna in liniste, in timp ce fumezi o tigara

  13. cum sa dormi in noaptea de revelion? aia ii cea mai tare dintre nopti si e pacat sa o dormi.
    las’ ca le dormi pe celelalte 364.

  14. pai stau si eu pana la miezul noptii sa pun dorinta si dupa ma culc. ce vrei sa fac?!

  15. Mi-a placut ideea cu anestezia. Eu pe de alta parte m-am „imunizat” la tot ce e patetic si repetat an de an de sarbatori. Dorinte de anul nou? Cam multe de la atatia oameni ca sa aiba cineva rabdare sa le asculte.

  16. important e sa le ascultam noi insine si sa le mai indeplinim din cand in cand


Lasă un răspuns

