De duminica

Executat azi in 15 minute impodobire de brad (cu tot cu caratul bradului si-a podoabelor din boxa). Acum arata cu cateva fundite mai fain decat anul trecut (ca m-am apucat si de confectionat, daca tot aveam o pamblica potrivita):

In rest ma joc de ieri la amiaz cu iphonul. Incercat skype-ul (care nu are si varianta cu video inca) si mess-ul de la yahoo care functioneaza destul de bine. Mi-am batut capul sa gasesc aplicatii care sa permita citirea ebook-urilor si dupa ce-am descarcat trei variante (una platita) am fost indrumata spre stanza. Pot sa va spun ca e cea mai faina aplicatie pe care am vazut-o eu vreodata pentru citit. Nu-s in stare sa va povestesc exact tot ce face. Cel mai bine va pun un filmulet ca sa va dumiriti.

Evident ca e absolut gratis. M-am bucurat ca un copil mic vazand ca functioneaza in orice format ar fi documentul. Asa ca acum pot spune ca iphonul e perfect.

Published in: on Decembrie 20, 2009 at 21:48  Comments (5)  
Tags: , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/12/20/de-duminica/trackback/

RSS feed for comments on this post.

5 comentariiLasă un comentariu

  1. frumos brad.

  2. 🙂 multumesc. pacat ca e de plastic si nu miroase… da-n rest e ok

  3. sarbatori fericite, lolitule 🙂

  4. nu stiu daca folosesti voip. daca da, iti recomand fring – poti vorbi prin internet, de obicei mult mai ieftin decat compania de mobil.

  5. Didule, da’ pe tine de ce te-a bagat la spam?! multam de urare, sa-ti fie si tie pline cu frumos si bucurie

    Zamolxis, instalat fring, merge destul de bine, insa ma cam pierd printre setari.
    deocamdata am avut treaba cu setarile pentru net, ca mi-a supt 5 euro intr-o singura zi in care l-am lasat pe reteau de telefonie mobila. intra singur pe net ca e o placere, chiar daca nu il folosesc


Lasă un răspuns

