Fericiri de-o clipa

Fantezie de craciun cu mine intr-o rochie lunga rosie. Mi-as face iar rochie, sa mai adaug la colectie. Si ce daca nu am unde sa o port? O voi lucra cu drag, visand la mainile tale nerabdatoare ce-mi vor mangaia pielea infiorata sub matasea subtire. La degetele tale mult prea grabite care s-ar descurca greu cu incheietorile complicate. Langa un brad mirositor, cu copiii sunand la usa ca sa colinde pentru doi banuti si-un covrig. Tu ai veni inghetat si eu te-as primi fierbinte, decoltata, stralucind de toata dragostea pe care ti-o port. Ai fi darul meu cel mai frumos, ne-am culca sub brad ca sa ne dam unul altuia pana in dimineata in care oamenii isi cauta sub crengi rasplata cuminteniei de peste an.

Nici macar nu mai trebuie sa mai dorm ca sa te visez acum. In orice clipire chipul tau imi apare ca si cum mi l-as fi tatuat sub pleoapa. E-o fericire calda ce ma strabate in mod continuu, deconectandu-ma des de la realitate pentru a ma arunca tandru intr-un loc unde timpul si spatiul nu mai exista. E doar un plin al inimii mele, in care tu nici macar nu crezi. Si-n ciuda ta ma imbat iar si iar, pana la dependenta, alcoolista a dragostei de tine.

Published in: on Decembrie 17, 2009 at 19:13  Comments (18)  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/12/17/fericiri-de-o-clipa/trackback/

RSS feed for comments on this post.

18 comentariiLasă un comentariu

  1. unde e,mai, baiatul tau? stie ce frumos visezi tu? 🙂

  2. stapanul viselor mele e tare departe…

  3. Asta inseamna ca nu primesti nici un cadou semnificativ de craciunul asta? :-s

  4. ei, las’ ca o sa vina el de sarbatori!
    pentru ca mos craciun exista si are grija sa aduca fiecarei fetite cuminti un cadou!

  5. Rebelu, si daca fetita nu a fost cuminte? 😛

    VreauUltimulLoc, cred ca nu…

  6. mai, daca n-ai fost cuminte, chiar o sa vina un mos in loc de…

  7. mosul o sa vina cu un i-phone anul asta… dar eu as fi preferat sa mie se indeplineasca fantezia….

  8. Sa facem un club? 🙂

  9. al celor care au fantezii de mos craciun? 🙂

  10. voi, fetele, sunteti niste plangacioase. ma intreb totusi care baiat o sa faca un iphone cadou. atunci nu ramane decat tati sau mami, ca oricum ala dorit e departe

  11. wow.Tu es amoureuse d’un vrai mec,ou quoi?Ou tu en reves comme une poetesse malheureuse qui dise des paroles rassurantes.Le père Noël t’a bien sillonné,j’espere…

  12. danut, nici macar nu incerc sa-ti raspund in franceza, c-am uitat si bruma pe care o mai stiam. sa-ncerc in italiana? 😛
    sa stii ca e foarte in carne si oase…

  13. Îmbracă-te în rochia roşie,Frumoaso! Aşa o să chemi norocul spre tine. Râzi şi pregăteşte totul ca o îndrăgostită care îl aşteaptă pe iubit. Pregăteşte-i un tacâm la masa de Anul Nou şi pune o lumânare în sfeşnic între farfuriile voastre.

    Şi lasă inima să se îmbete. Toarnă şampanie în două pahare. Surâzi. Iubitul va fi acolo. Va fi.Chiar dacă nevăzut. Iar tu nu te vei lăsa amăgită de simplul fapt că nu-l zăreşti cu ochii. Adu-l cu tine acolo prin puterea ochilor lăuntrici. Prin puterea de a te bucura şi de a crede în minuni.

  14. Deea, adica sa imi fac rochia, pana la urma?
    Sa stii ca ai dreptate. el oricum va fi cu mine in noaptea de anul nou, si nu numai. e mereu in inima mea

  15. Jason Mraz – Sleeping to dream.

  16. superb. multumesc mult
    pentru cine vrea sa asculte fara sa mai caute, e aici: http://www.youtube.com/watch?v=BqRPBU1tpFQ&feature=related

  17. Scuza-ma pentru raspunsul tarziu – da, al celor care au fantezii de mos craciun. Si al celor care au primit in avanpremiera putin din ce ar trebui sa aduca mosul. Putin din dulceata rosie de pe buze, pret de numai cateva clipe. Promit sa ma inscriu cu prima ocazie 🙂

    PS: Daca vrei o muzica extrem de potrivita pentru asemenea ocazii, iti recomand orice CD „Erotic Lounge” (mai ales CD 8 „Intimate Selections”). Sunt divine! Iar dintre ele cred ca cea mai hot melodie este Red Lounge Orchestra – L’Arrivee. Nu e pe youtube sa iti arat, dar pot sa o trimit pe mail daca vrei.

  18. Andreea, mi-ar face foarte mare placere. Cand eram acasa aveam unul dintre cd-urile astea, nu mai stiu exact ce numar si cred ca l-am tocit de tot de cate ori l-am ascultat. adresa mea de mail e hanelorealexa@yahoo.it


Lasă un răspuns

