Tombe la neige

Pentru ca azi am gasit webcam live pe net din orasul meu natal si m-am uitat vreo jumatate de ora cum ninge. Pentru ca mi-e prea dor de zapada si de tot ceea ce reprezinta ea, pentru ca cine stie pentru cat timp inca n-o s-o mai vad, asta e pentru mine. Si pentru cui ii mai place

Published in: on Decembrie 16, 2009 at 15:24  Comments (10)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/12/16/tombe-la-neige/trackback/

RSS feed for comments on this post.

10 comentariiLasă un comentariu

  1. E şi pentru mine, drăguţa mea. Un cântec pe care l-am auzit prima dată în adolescenţă. Avea un aer atât de îndepărtat, de demult şi de dintotdeauna… O nostalgie albă, la fel ca singurătatea de care vorbeşte. Îmi aduc aminte că îl ascultam dimineaţa înainte să plec la şcoală şi îmi rămânea impregnat în auz, mă străbătea câte un flash din glasul acesta…

    Mulţumesc pentru surpriza pe care mi-au făcut-o. A revenit cu toată visarea acelor ani. Te îmbrăţişez din zăpezi, cu fulgi cu tot, Suflet frumos.

  2. 🙂 mie mi-l canta mama, cand eram mai mica. si pentru mine are multa nostalgie in el. ma bucur ca iti place, dulce zeita

  3. Abia astept sa ajung si eu in tara sa ma bucur de zapada. Vezi? Chiar si cand sunt la training ma gandesc la tine si te citesc cu drag 🙂 .In Haga nu ninge, nici macar la Amsterdam. Am auzit ca la bunici e zapada de jumatate de metru. Craciunul il voi face la tara. Sunt sigura ca te poti bucura si tu de o iarna frumoasa in Roma:)Recunosc ca si eu consider ca nicaieri nu-i ca acasa dar fiecare loc din lumea asta are cel putin ceva interesant de vazut,ceva frumos de admirat.Te pup 🙂

  4. Am mers azi prin zapada, m-am simtit bine, ningea era ger si vantul sufla usurel.

  5. Rox, am auzit ca amsterdamul e frumos tare… sa te bucuri de el

    VreauUltimulLoc, fericitule!

  6. ninge si pe blog

    … si pentru picioarele inghetate si ude ale evergreenei

  7. da, insa ninsoarea virtuala nu va fi niciodata ca cea naturala. ca si restul lucrurilor virtuale…
    picioarele ude si inghetate se rezolva cu o cana de vin fierbinte 🙂

  8. Vai!!!Nu am mai intrat de mult pe blogul tau,insa o data ce am facut-o,”Tombe la neige”m-a lovit in moalele capului…Ce surpriza placuta!Cred ca nu am mai auzit piesa asta de 10 ani si ..Ça m’a vraiment touché..

  9. servus…
    stii uneori si mie imi vine sa privesc orasul prin webcam… chiar aici fiind pentru a vedea zapada altfel decit este… destul de murdara. da, stiu e altceva cind dorul si distanta ne dau ghes… zapada e altfel.
    dar sa vedem mai departe partea frumoasa a lucrurilor.
    toate cele bune!

  10. distanta infrumuseteaza multe lucruri… e ca atunci cand imi scot ochelarii si lumea capata contururi vagi, devenind subit mult mai interesanta


Lasă un răspuns

