Ce-am invatat anul asta

-ca dragostea apare atunci cand o doresti cu adevarat, chiar daca nu te mai credeai capabil sa mai simti de nici un fel;

-ca oamenii care te iubesc iti sunt mereu alaturi chiar daca anii sau kilometrii s-au adunat intre voi cu nemiluita;

-ca netul face posibile relatii care altfel poate ca nu ar fi existat niciodata;

-ca nu am nevoie decat de propria mea vointa ca sa traiesc. Si nimic altceva nu o poate suplini;

-ca as putea-o lua oricand de la zero, deoarece lucrurile care imi sunt importante nu le pot pierde oricum. Iar restul nu conteaza;

De fapt cred ca toate astea le stiam deja. Doar ca nu mai credeam in ele. Sau mai bine zis nu mai credeam in mine. Acum am inceput iar sa cred. Si sa vreau sa-mi fie bine. Ca daca nu traiesc eu, n-o va face oricum nimeni in locul meu.

Published in: on Decembrie 9, 2009 at 14:01  Comments (11)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/12/09/ce-am-invatat-anul-asta/trackback/

RSS feed for comments on this post.

11 comentariiLasă un comentariu

  1. d’acum tre’ sa ne gandim la chestii de genul asta. ce am invatat, ce nu.

    eu sunt sigura ca le stiai. ma bucur ca acum crezi in ele

    :*

  2. In plus anul asta ai fost la nunta surorii tale, anul asta te-am revazut si eu dupa atatia ani 🙂 Anul acesta ai creat rochite, anul acesta te-ai revazut cu colegii de liceu dupa 10 ani, anul acesta ai cunoscut oameni interesanti in blogosfera, anul acesta ai facut un plan pentru o carte 🙂 Uite cate ai facut 🙂 M-ai facut sa zambesc de dimineata 🙂 Se datoreaza optimismului care reiese din cuvintele tale:)Ar fi frumos daca ai face tot ce iti sta in putinta ca sa faci din fiecare zi ceva minunat 🙂

  3. Oare nu cumva astea le aveai invatate deja? Poate doar a trebuit sa le constientizezi.

  4. de acord cu punctele 2 si 4.
    celelalte asa si asa!

  5. frumos zis mai lolito..si bn ca le-ai invatat acum..mai ai atatia ani in fata..
    doar ai grija…”sa nu le uiti”

  6. @ lollitta: am auzit si eu reteta, dar pana acum n-am incercat-o, nu stiu daca e sau nu functionala. anume, cand esti deprimat sau ai senzatia ca nimic nu-ti merge, pune mana pe telefon si suna-l pe cel mai dobitoc om pe care-l cunosti. si intreaba-l ce mai face. raspunsul lui te va refrisa pe loc, zice-se.

    cre’ ca ar trebui sa incerc reteta asta, ca de-o vreme nici mie nu-mi prea merge bine cu psihicul!

  7. evergreen, unele le stiam din auzite, dar inca nu le experimentasem pe propria piele 😉

    roxana, inca mai fac alergie la cuvantul „minunat” (vechii bloggeri de pe weblog stiu de ce :P) insa ma straduit sa imi fac zilele frumoase

    thor, pana nu sunt puse in practica lucrurile nu stiu daca se pot numi invatate. acum sper sa le aplic des si sa nu le mai uit

    rebelule, fiecare cu invatamintele lui

    alina, zau ca da! am abia 30 😉

    misu, sa stii ca m-am gandit intens si nu am gasit nici un numar de telefon al unei persoane de genul asta. s-ar parea ca pastrez numai numerele celor care imi plac 😉

  8. ai invatat bine, cred ca o sa treci anul
    eu eram aproape corijenta… cand dintr-o data am invatat ca lucrurile cu adevarat importante sunt cu totul altele decat credeam eu candva… si s-a facut lumina si cred ca trec si eu in anul 30 🙂

  9. 🙂 tot e bun…

  10. eu am impresia că dragostea vine cînd nu o mai cauţi, cînd nu o mai doreşti, cînd ştii că poţi trăi singur.
    părere.

  11. mack, tinanad cont de ultimele evenimente as fi inclinata sa-ti dau dreptate


Lasă un răspuns

