Joie de vivre

Din cand in cand ma apuca fericirea de-a trai, pur si simplu. Si-atunci imi vine sa explic tuturor ca in definitiv viata e frumoasa. Dincolo de toate mizeriile care se pot intampla. Sau mai bine zis in ciuda lor.

Dupa-amiaza asta mi-am dedicat-o. Ca sa ma bucur de mine. La feminin, cu masti si alte rasfaturi pe masura. Nu putea sa lipseasca sticla de Campari. De fapt voiam sa va arat publicitatea asta, care mi-a placut intotdeauna.

Published in: on Decembrie 8, 2009 at 15:56  Comments (7)  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/12/08/joie-de-vivre/trackback/

RSS feed for comments on this post.

7 comentariiLasă un comentariu

  1. Ai dreptate cand spui ca viata e frumoasa!E un dar de la D-zeu:)Greutatile ne calesc, ne smeresc, ar trebui sa ne faca mai buni, mai toleranti:)

  2. 🙂 pentru mine azi e foarte frumoasa. nu stiu ce am exact, dar o fericire fara sens ma face sa zambesc in continuu. inca nu mi s-a mai intamplat. ma gandesc daca nu cumva au dat astia niste droguri, ceva, in aer.

  3. wow. a touch of eyes wide shut, aint it [incl muzica] 🙂

    anyway superbe exemplare.

  4. O reclama gindita si cu gust. Droguri in aer zici? Hmm… nu cumva esti indragostita? Sau nu ai spus tot?

  5. iuhhuuuu!

  6. strelnikov, intru totul de acord 😉

    thor, pai indragostita is mai de mult timp, dar asa high inca nu ma simtisem

    evergreen, hug mare

  7. Ma bucur pentru tine! Asta-i si ideea.


Lasă un răspuns

