Vreau Ultimul Loc

Azi la plimbare prin lumea lui VreauUltimulLoc. Descoperirea are mai multe zile, insa pana acum n-am avut timp sa-l citesc pe indelete. Azi mi-am facut acest cadou si tare bine mi-a mai parut.

Daca va place luciditatea, sinceritatea, nu sunteti ipocriti si nici fanatici vi-l recomand din suflet. Puteti incepe de aici, de exemplu. Dar mai bine il rasfoiti in liniste, ca pe o carte buna. Ca sa mai faceti pace cu lumea, ca sa vedeti ca mai exista oameni.

Published in: on Decembrie 6, 2009 at 16:27  Comments (6)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://llollitta.wordpress.com/2009/12/06/vreau-ultimul-loc/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 comentariiLasă un comentariu

  1. 🙂

  2. Pentru ca ma intereseaza universul tau,voi citi ce imi recomanzi :)Am mai incercat sa iti scriu ceva,dar s-a sters.Asa ca reiau:Imi esti mult prea draga ca sa nu te ascult 🙂

  3. 🙂 fata draga, asta e un alt univers. care mi se pare interesant tocmai datorita faptului ca in mare parte din cazuri e sinonim cu modul meu de a gandi, exprimat insa la masculin

  4. deci gandesti masculin?…deci… ;;) ai logica? 😀

  5. deci….

  6. […] Vreau Ultimul Loc « Lollitta's blog December 9th, 2009 Azi la plimbare prin lumea lui VreauUltimulLoc. Descoperirea are mai multe zile, insa pana acum n-am avut timp sa-l citesc pe indelete. Azi mi-am facut acest cadou si tare bine mi-a mai parut. Daca va place luciditatea, sinceritatea, … […] […]


Lasă un răspuns

